Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@07:12:31 GMT

آغاز نام‌نویسی حج ۹۹ در البرز از فردا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۶۶۱۵

آغاز نام‌نویسی حج ۹۹ در البرز از فردا

عباس دمیرچی، مدیرکل حج و زیارت استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ در استان البرز، برای تکمیل ظرفیت از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تاریخ ۸۶/۰۲/۱۶ تا ۸۶/۰۳/۳۱ به عنوان اولویت‌های ذخیره دعوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمیرچی افزود: ثبت نام از روز چهارشنبه ، بیست و هفتم فروردین ۹۹  ساعت ۱۰ صبح در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت آغاز می‌شود.

او در ادامه گفت: ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند باید ابتدا با مراجعه به سایت http://reserve.haj.ir اطلاعات خود را تکمیل و به روز رسانی کنند و پس از دریافت کُد رهگیری، سایر مراحل رزرو و ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان البرز با بیان اینکه سهمیه استان البرز در اعزام به حج تمتع در سال جاری، هزار و ۳۶۵ نفر اعلام شده افزود: زائران از البرز در قالب ۹ کاروان جهت انجام مناسک حج به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دمیرچی در پایان گفت: ثبت‌نام به صورت غیر حضوری انجام می شود و نیاز به حضور در دفاتر نیست.

انتهای پیام / م . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت حج 99 ثبت نام حج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آن ها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده