Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان با بیان این که باتوجه به شیوع کرونا ویروس، مخالف ادامه لیگ برتر بانوان هستم، گفت: بوندسلیگا را با آن عظمت تعطیل می کنند و مگر ما در فوتبال بانوان دنبال چه چیزی هستیم که بخواهیم تصمیم به ادامه لیگ بگیریم؟

از اسفندماه ۹۸ تاکنون، شیوع ویروس کرونا در ایران منجر به جانباختن تعداد بسیاری از هموطنان شده و همچنان نیز افراد بسیاری به این ویروس مبتلا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شیوع این ویروس، تمامی رویدادهای ورزشی در ایران به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم و جامعه ورزش، تعطیل شدند و باتوجه به این که همچنان درگیر این ویروس هستیم، تصمیم ستاد پیشگیری از کروناویروس، در حال حاضر عدم برگزاری لیگ های برتر فوتبال آقایان و بانوان است.  

فروزان سلیمانی در گفت و گو با ایسنا درخصوص چگونگی اتمام لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهارکرد: با برگزاری لیگ مخالف هستم زیرا سلامتی دختران فوتبالیست، اعضای کادرفنی و تدارکات تیم ها و همچنین کسانی که مسئول برگزاری مسابقات هستند، از هر چیزی مهمتر است و نباید به خاطر این که مبادا برنامه ریزی مان به هم بخورد، تحت هر شرایطی بخواهیم لیگ را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: از نظر من، اول سلامتی، دوم سلامتی و سوم سلامتی، اهمیت دارد و اگر خدای نکرده با برگزاری رقابت ها، یک نفر به ویروس کرونا مبتلا شود، هیچ چیزی نمی تواند سلامتی را به او برگرداند. بوندسلیگا را با آن عظمت تعطیل می کنند و مگر ما در فوتبال بانوان دنبال چه چیزی هستیم که بخواهیم تصمیم به ادامه لیگ بگیریم؟ مگر باشگاه های ما در بخش بانوان، مسابقات برون مرزی دارند که مشخص شدن تیم های اول تا سوم خیلی اهمیت داشته باشد؟ اصلا این فصل از رقابت های لیگ بانوان را نادیده بگیرند و مطمئن باشند اتفاقی هم رخ نمی دهد. البته همه ما تابع تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا هستیم و هر چه این ستاد بگوید باید در دستور کار قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: مسابقات فصل جاری لیگ برتر بانوان از نظر برگزاری شرایط خوبی داشت و این توانمندی های خانم ناظمی و مدیریت خوب او است و حیف شد که لیگ تعطیل شد اما در شرایط فعلی که تمام جهان درگیر این ویروس هستند، چیزی مهمتر از سلامتی مردم و جامعه فوتبال نیست.

 وی همچنین درباره حق و حقوق بازیکنان، عنوان کرد: دختران فوتبالیست مانند فوتبالیست های آقا دستمزد دریافت نمی کنند و فوتبال هم تنها منبع تامین مخارج زندگی خیلی از آن ها است. به نظرم به خاطر وقفه در لیگ نباید از حق و حقوق آن ها کم شود و باید دستمزد آن ها که واقعا چندان هم نیست، به صورت کامل پرداخت شود تا از انگیزه آن ها برای فعالیت در ورزش کم نشود.

سلیمانی با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا، عنوان کرد: خطر همچنان همه را تهدید می کند و امیدوارم هموطنانم به ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشی توجه کنند تا همه از این شرایط به سلامت عبور کنیم و روزهای خوبی را کنار هم داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کروناویروس ليگ برتر فوتبال بانوان فروزان سلیمانی فوتبال بانوان ویروس کرونا ادامه لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است