Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو فلاحی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،اظهار داشت: طلاب با انجام مشاوره های تلفنی با خانواده های بیماران در کنار تهیه بروشور با موضوعات راه های پیشگیری از بیماری کرونا و مباحث مذهبی جهت آرامش بخشی و تقویت روحیه مردم در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به تهیه مواد ضدعفونی با همکاری موکب ثارالله شهرستان توسط طلاب عنوان کرد: برگزاری مسابقه مجازی با محوریت نقاشی، عکس، فیلم کوتاه، و کارهای خلاقانه و ابتکاری در زمینه «ما کرونا را شکست می دهیم» و اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان از دیگر فعالیت های فرهنگی طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول در زمینه فعالیت های آموزشی و پیشگیری از کنترل ویروس کرونا در شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلاحی نیا با اشاره به تهیه بسته های معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه و توزیع بین طلاب و خانواده های بی بضاعت، خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته فرهنگی با موضوعات «مهدویت، احادیث مهدوی، احادیث ختم صلوات به نیت سلامتی امام زمان(عج)، برگزاری مسابقات مهدوی ویژه طلاب به صورت مجازی، معرفی کتاب های مهدوی در کانال ها و فضای مجازی جهت بالا بردن فرهنگ مهدویت، پاسخگویی به سؤالات شرعی مرتبط با روزه داری در ماه های رجب و شعبان، با توجه به شیوع ویروس کرونا از دیگر فعالیت های فرهنگی صورت گرفته توسط طلاب خواهر بوده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده فضای مجازی فعالیت های فرهنگی مدرسه نقاشی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد