Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرابیان از ثبت‌نام بیش از ۲۳ هزار صنایع و صنوف در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور دریافت مجوز ازسرگیری فعالیتشان در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، «فردین مهرابیان» با اشاره به اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار کرد: در راستای اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کلیه واحدهای صنعتی و صنفی ملزم به ثبت‌نام در salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir از جمعه( 22 فروردین) شده‌اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این طرح به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت، افزود: در طرح مذکور راهنماها و الزامات سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت‌نام به‌صورت الکترونیکی در اختیار افراد و صنوف قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه صاحبان صنایع و مشاغل برای دریافت راهنما باید به تارنمای مرکز سلامت بهداشت مراجعه کنند، گفت: برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات صاحبان صنایع، مشاغل و صنوف می‌توانند به سایت مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند.

 

مهرابیان با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام صاحبان صنایع و صنوف در سامانه سلامت وزارت بهداشت، بیان کرد: تا دو روز گذشته ۶۰۰ هزار از صاحبان صنایع و صنوف و همچنین بیش از ۲۳ هزار صنف و صنعت در گیلان به جهت درخواست مجوز فعالیت خود ثبت‌نام کرده‌اند.

 

وی همچنین با اشاره به طرح غربالگری بیماران کویید ۱۹ در گیلان نیز گفت: ۹۲.۷۱ درصد جمعیت استان گیلان به جهت شناسایی، ارائه مشاوره و انتقال احتمالی بیماران به مراکز درمانی مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: صاحبان صنایع اصناف گیلان فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری اجتماعی صاحبان صنایع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان