Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرفی گفت: درآستانه ماه مبارک رمضان طرح کمک به نیازمندان و اقشار آسیب ده از کرونا توسط بسیج دانشجویی لرستان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « میلاد شرفی» امروز(26 فروردین) در جمع خبرنگاران، افزود: طرح کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا و کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان توسط بسیج دانشجویی استان لرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان اظهار داشت: در این طرح  امسال برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا  و تامین کالاهای مورد نیاز این قشرهم تهمیداتی اندیشیده شده است.

 

وی بیان کرد: در این راستا با همکاری فروشگاه های افق در سطح استان جهت تامین کالاهای مورد نیاز اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا اقدام می شود.

 

شرفی با دعوت از افراد توانمند و خیران برای مشارک در این طرح، اذعان داشت:  در این زمینه اپلیکیشنی  طراحی شده است که در اختیار خیران و مردم قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، افزود: برای راه اندازی رزمایش کمک مومنانه لازم است همه اقشار مردم بویژه افراد توانمکند بویژه خیران پای کار بیایند.

 

مسئول بسیج دانشجویی لرستان ادامه داد: همچنین لازم است جامعه دانشگاهی از جمله هیئت علمی دانشگاه‌ها، کارمندان و افراد با حقوق ثابت پای کار بیایند و در این رزمایش قدم بردارند.

 

وی افزود: کمک های مردمی در آستانه ماه مبارک رمضان در بین اقشار نیازمند و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا توزیع خواهد شد.

 

شرفی اظهار کرد: تمامی گزارشات مالی اعم از وجه دریافتی و تعداد خانوارهای پوشش داده شده و اطلاعات لازم در این زمینه به اطلاع مردم خواهد رسید.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه مشارکت مردم اقشار آسیب دیده بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد

معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران از بهره‌مندی ۳ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد با هدف آگاهی رسانی از آسیب‌های اجتماعی خبر داد. - اخبار استانها -

وحید حسین‌زاده معاون اجتماعی بهزیستی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در آمل با بیان اینکه در اجرای این طرح 500 هزار دانش‌آموز در سطح استان و در مقاطع مختلف درسی تحت پوشش قرار گرفته بودند، اظهار داشت: در نظام آموزشی استان یک کار علمی انجام شد که در بین 10 مساله آموزشی استان دو موضوع پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح سراد یک طرح سلامت اجتماعی و روانی دانش‌آموزان بوده که با کمک پنج دستگاه دادگستری، آموزش‌وپرورش، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی مازندران انجام شد، افزود: با برنامه‌ریزی و نشست‌های متعدد از سوی این پنج دستگاه و اجرای پروپوزال از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته به عنوان پایلوت سه شهر استان را انتخاب و تا اردیبهشت ماه سال‌جاری ادامه یافت.

معاون بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه طرح در سه مقطع در سه شهر چالوس، آمل و بهشهر و هر یک از شهرستان‌ها با ده مدرسه در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در این طرح سه هزار و 600 دانش‌آموز مورد غربالگری و ارزیابی قرار گرفتند که با شناسایی برخی از نمونه‌ها به مراکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی شدند.

حسین‌زاده ادامه داد: طرح از مهرماه سال‌جاری در تمامی شهرستان‌های مازندران به اجرا درمی‌آید که هم‌اکنون فقط در دوشنبه‌ها با همکاری این پنج دستگاه در مدارس سه شهر انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه بحث آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی حلقه مفقوده نظام آموزش‌وپرورش و تربیتی جامعه ما است، افزود: با اجرای این طرح هم دانش‌آموزان، هم کادر آموزشی و خانواده‌ها آگاه می‌شوند با توجه به اینکه در این طرح 350 کادر اداری مشارکت داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مطمئنا با اجرای این طرح نسبت به آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند