Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به وجود منابع عظیم نفتی و گازی در این شهرستان، وجود افراد بیکار رضایت بخش و قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ احمددشتی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان افزود: کاهش آمار بیکاری و حرکت در مسیر رفع این معضل در شهرستان به عنوان یک دغدغه و اولویت کاری است و تا زمانی که حضور دارم  اجازه بکارگیری یک نفر نیروی غیربومی در شرکت‌های حوزه نفت و گاز نخواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در برنامه ششم توسعه و نامه‌های وزارت نفت به صراحت نسبت به جذب نیروهای بومی در این شرکت‌ها اشاره شده‌است و تمام آنان موظف و مکلف به اجرای قانون هستند.

دشتی بیان کرد : بخشداران مرکزی، امام حسن و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیلم در ارتباط با جذب نیروها و بکارگیری آنها در قسمت‌های مختلف نظارت دقیق و مستمر  داشته باشند.

رئیس کارگروه اشتغال دیلم گفت: برای بکارگیری حتی یک نفر نیرو در شرکت‌های نفتی در حوزه استحفاظی این شهرستان باید اول از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بخشداری و فرمانداری استعلام و در صورت نبود نیروی متخصص اقدام به کارگیری  از دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور کنند.

وی بیان کرد: مطالبه بحق مردم بویژه جوانان تحصیل کرده این شهرستان بکارگیری آنها در شرکت‌های نفتی در حوزه استحفاظی است و هر گونه جذب  از طریق بخشداری‌ها و شورای اسلامی شهر و روستا اطلاع رسانی تا تمامی مردم در جریان باشند و  در این زمینه تنها به فضای مجازی اکتفا نشود.

 سرپرست فرمانداری دیلم با تاکید بر اینکه نگاه مجموعه دولت در شهرستان جذب نیروهای بومی است، گفت: هرگونه نگاه بخشی به این موضوع غیر منطقی است و منظور از نیروهای بومی شامل تمام روستاها، شهرها و در مجموع شهرستان است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه شرکت‌های نفتی پس از آغاز فعالیت در شهرستان برای استخدام و جذب به دنبال نیروهای تحصیلکرده، با سابقه وتجربه هستند، در این ارتباط مرکز فنی و حرفه‌ای با هماهنگی و ارتباط مستمر با اداره کار نیاز سنجی‌ها را انجام و به برگزاری دوره آموزش‌های عملی متناسب اقدام کند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در جوار چندین شرکت نفتی مهم کشور قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوشهر بیکار دیلم شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد