Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوع ویروس کرونا در ۲ ماه اخیر حدود ۱۵۰میلیارد ریال به حوزه گردشگری این استان خسارت وارد کرده است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد حسین‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از خسارت 150 میلیارد ریالی کرونا به صنعت گردشگری استان خبر داد و اظهار داشت:  باید شرایط بهبود صنعت گردشگری استان پس از مهار کرونا را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد پذیرای هیچ مسافری نبوده است، افزود: اماکن اقامتی، اردوگاه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و خدماتی، مراکز پذیرایی، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و هتل‌ها در مدت این بیماری، دچار خسارات زیادی شدند.

کرونا در اروپا| از ضربه شدید کرونا به گردشگری یونان تا قرنطینه پایتخت کوزووکهگیلویه و بویراحمد| سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری حمایت می‌شوندگزارش|سایه رکود کرونایی بر صنعت گردشگری/بسته‌های حمایتی دولت دردی دوا نمی‌کند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که این استان در حوزه گردشگری دارد به دنبال اجرای پروژه‌های اشتغال‌زا در راستای تحقق شعار سال هستیم.

حسین‌زاده بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی بوده اما امسال با توجه به شیوع کرونا، هیچ مسافری را در اماکن گردشگری نپذیرفتیم.

وی ابراز کرد: بعد از شکست و مهار کامل بیماری کرونا، برنامه‌ها وجشنواره‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/543/ی

R41452/P1549/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد