Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:17:41 GMT

فیلترینگ ۱۶۵ نشانگاه اینترنتی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۷۵۷۱

فیلترینگ ۱۶۵ نشانگاه اینترنتی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در راستای مقابله با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت روانی شهروندان را در فضای مجازی با توجه به شرایط ایجاد شده در اثر بیماری کرونا داشتند، برخورد با این گونه افراد در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فیلترینگ ۱۶۵ نشانگاه اینترنتی در استان گفت: این نشانگاه‌ها در بحث پخش شایعات یا کلاهبرداری مرتبط با موضوعات کرونا از قبیل فروش اقلام بهداشتی و دخالت در امور پزشکی فعالیت داشته اند.

سردارکامرانی صالح افزود: از تاریخ ۱۵ فروردین تا کنون مدیران بیش از ۱۲۲ نشانگاه و کانال در فضای مجازی احضار و مورد تذکر قرار گرفته اند که تعدادی از آن‌ها نیز فیلتر و ملزم به حذف مطلب شده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: در این رابطه ۳۷ مدیرکانال احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی در استان معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس با رصد فضای مجازی اجازه نخواهد داد که افراد فرصت طلب اقدام به برهم زده امنیت روانی و تشویش افکار شهروندان در خصوص موضوعات مربوط به بیماری کرونا کنند و برابر قانون مقتدرانه با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار نیروی انتظامی فیلتر سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان