Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس، سهم وزارتخانه‌های بهداشت، ورزش و آموزش از بودجه جهت تغییر و اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی،توسعه ورزش همگانی و ورزش بانوان را مشخص کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش شور دوم لایحه مالیات برارزش افزوده با ماده (51) این لایحه موافقت کردند و این ماده را به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده (51) لایحه مالیات بر ارزش افزوده آمده است:  صددرصد(۱۰۰%) سهم دولت از منابع موضوع بند «پ» ماده (۲۸) این قانون از طریق ردیف‌هایی که در بودجه‌های سنواتی مشخص می شود، برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها و عوامل خطر سلامتی که بیشترین هزینه اقتصادی و اجتماعی را دارند، تغییر و اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی، توسعه ورزش همگانی و ورزش بانوان به نسبت هفتاد درصد( 70%) و سی درصد( 30%) در اختیار وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان قرار می‌گیرد تا در قالب تدابیر بخشی و فرابخشی سلامت که به تصویب شورای عالی سلامت و امنیت غذایی می‌رسد، هزینه شود. هرگونه هزینه کرد در سایر برنامه‌ها و مغایر با اقدامات تعیین شده در این ماده ممنوع است.

 همچنین نمایندگان در جریان بررسی گزارش شور دوم لایحه مالیات برارزش افزوده با ماده (52) این لایحه موافقت کردند.

در ماده (52) لایحه مالیات بر ارزش افزوده آمده است: منابع حاصل از مالیات‌های موضوع مواد (۳۲) و (۳۳) این قانون سهم دولت است و به حساب خزانه داری کل کشور واریز می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس لایحه مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری