Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:55:13 GMT

۲۰ هزار تن سبوس بین دامداران استان بوشهر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۷۸۰۳

۲۰ هزار تن سبوس بین دامداران استان بوشهر توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی صبح سه‌شنبه در جمع دامداران اظهار داشت: ۲۰ هزار تن سبوس استحصالی کارخانجات آرد استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور به تشکل‌های دامداران اختصاص و از طریق سامانه سبوس گندم خریداری شد.

وی افزود: بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور کل سبوس استحصالی کارخانجات آرد از انواع گندم یارانه‌ای، نیمه یارانه‌ای و آزاد با قیمت پایه ۱۰ هزار ریال به دامداران اختصاص داشته است و باید از طریق سامانه سبوس گندم خریداری شود و هر گونه فروش خارج از سامانه تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطبی بیان کرد: در استان بوشهر چهار کارخانه آرد فعال وجود دارد و تمامی تعاونی‌ها بر اساس تعداد دام سنگین تحت پوشش، سهمیه خود را پس از بارگذاری معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و تخصیص سهمیه توسط اتحادیه دامداران استان از نزدیک‌ترین کارخانه دریافت می‌کنند.

وی گفت: برای تعاونی‌ها و عوامل خرید، نام کاربری و رمز عبور سامانه سبوس گندم صادر شده و خریداران پس از تخصیص سهمیه با مراجعه به سامانه نسبت به خرید و توزیع سبوس بین دامداران اقدام می‌کنند.

قطبی افزود: سامانه سبوس گندم با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی و بانک سپه راه اندازی شده و همه خریداران دارای حساب اختصاصی به نام سپید سپه هستند که منحصراً قابل استفاده در سامانه سبوس بوده و با توجه به لینک حساب، خریدها به صورت برخط صورت می‌گیرد.

کد خبر 4900418

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بوشهر افشین قطبی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین جهش تولید قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم

مدیر جهاد کشاورزی فردوس گفت: با توجه به اهمیت نوغانداری در شهرستان فردوس و بهبود معیشت روستائیان شهرستان، در دو مرحله ۸۰ جعبه تخم نوغان یارانه‌ای مورد نیاز نوغانداران از اداره نوغانداری شرق کشور تهیه و از طریق مرکز جهاد کشاورزی باغستان و اداره امور تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی فردوس بین بهره برداران توزیع شد.

امیرزاده افزود: نوغان داران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان به مجموعه تولیدات دامی جهاد کشاورزی مراجعه کنند. 

وی گفت: همچنین بعد از مهلت تعیین شده نیز نوغداران می‌توانند بر اساس نیاز خود، پس از معرفی جهاد کشاورزی شهرستان بر اساس نیاز به اداره نوغان شرق کشور مستقر در تربیت حیدریه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • به چه نانی نان کامل می‌گویند؟/ تاثیر نان‌های کامل در لاغری
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است