Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@18:52:38 GMT

کیاموتورز از کره می رود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۷۸۴۰

به نظر می‌رسد که کیاموتورز تحت تاثیر افت شدید تقاضا، فروش و صادرات خودرو به اروپا و آمریکا، فعالیت کارخانه های خود را در کره جنوبی متوقف خواهد کرد.

به گزارش پول نیوز، از آنجایی که شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا موجب اعلام وضعیت اضطراری، قرنطینه و وضع قوانین و محدودیت های جدی و سخت گیرانه در بسیاری از کشورهای جهان شده است، شرکت های فعال در حوزه های مختلف از جمله خودروسازان نیز فعالیت و تولید خود را متوقف کرده و بسیاری از کارخانه های آنها در سراسر جهان به تعطیلی کشانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا بر اساس گزارش رویترز به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای کیاموتورز قصد دارد فعالیت کارخانه های وطنی خود را تحت تاثیر افت شدید تقاضا فروش و صادرات به اروپا و آمریکا از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ آوریل سال جاری میلادی متوقف و اعلام کند.

 بیشتر بخوانید:

صادرات کره جنوبی 18 درصد افت کرد

"کیا سورنتو" هم هیبریدی می‌شود  


البته به گفته کیاموتورز هنوز این تصمیم به صورت نهایی اتخاذ و اعلام نشده است.

طبق اعلام رویترز ، ارزش سهام کیا موتورز تحت تاثیر بحران های به وجود آمده ناشی از شروع گستردگی ویروس کرونا ۳.۴ درصد و هیوندای موتورز دو درصد کاهش پیدا کرده است.

همچنین شرکت هیوندای موتورز خط تولید خودروهای شاسی بلند و اسپرت توسان را نیز از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ آوریل تعطیل و متوقف و اعلام کرده است.

پیشتر نیز این دو شرکت خودروسازی بزرگ کره ای فعالیت کارخانه های خود را خارج از کره جنوبی و چین متوقف اعلام کرده بودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کیاموتورز هیوندای سراتو کره جنوبی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد

اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس می‌گوید که طی سه ماه مذاکرات برای پایان دادن به جنگ اسرائیل در غزه، «گام‌هایی رو به جلو» برداشته شده است.

وی افزود: من فکر می‌کنم میانجی ها، برادران ما در مصر و قطر، کار خوبی انجام می‌دهند. به همین دلیل است که ما همچنان امیدواریم که به هدف اصلی یعنی آتش بس کامل و خروج از جنگ غزه دست یابیم.

با این حال، حمدان با اشاره ضمنی به سنگ اندازی آمریکا در روند مذاکرات آتش بس گفت که اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد، جنگ می‌تواند فوراً پایان یابد.

حمدان به الجزیره گفت: ما باید در مورد موضع واقعی ایالات متحده صحبت کنیم، زیرا این موضوع اصلی است که بر موضع اسرائیلی‌ها و عمدتاً نتانیاهو تأثیر می‌گذارد. اگر دولت ایالات متحده به صراحت به نتانیاهو گفته باشد، دیگر بس است... من به شما اطمینان می‌دهم که این اتفاق خواهد افتاد (جنگ پایان می‌یابد و آتش بس برقرار می‌شود).

پیش از این، رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که این رژیم با پایان دادن به جنگ غزه در ازای معامله مبادله‌ای با جنبش حماس فلسطین موافقت نمی‌کند.

مصر و قطر در تلاش برای دستیابی به یک آتش بس جدید در غزه و تبادل اسرا بین رژیم اشغالگر و حماس را رهبری می‌کنند.

تل آویو تخمین می‌زند که ۱۳۳ اسیر صهیونیستی در غزه وجود دارد، در حالی که حماس اعلام کرد که ۷۰ نفر از آنها در حملات خصمانه ارتش صهیونیستی کشته شدند. از سویی دیگر رژیم صهیونیستی دست کم ۹۵۰۰ اسیر فلسطینی را در زندان‌های خود دارد.

حماس متعهد به پایان دادن به جنگ، عقب‌نشینی ارتش صهیونیستی، آزادی اسرا، بازگشت آوارگان به مناطق خود، ورود کمک‌های بشردوستانه کافی و پایان محاصره، به عنوان بخشی از هرگونه معامله تبادل اسرا است.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگ ویرانگری را در نوار غزه به راه انداخته است که ۳۴۶۵۴ شهید و ۷۷۹۰۸ مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، علاوه بر تخریب گسترده زیرساخت‌ها و ساختمان‌ها، موجب ایجاد بلایای طبیعی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • حد کم کردن وزن چقدر است؟
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟