Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:29:18 GMT

بوق امید کشتی‌ها در استان بوشهر طنین‌انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۷۹۷۴

بوق امید کشتی‌ها در استان بوشهر طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش ارجمندزاده صبح سه‌شنبه در آئین به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها در اسکله و لنگرگاه‌های بنادر استان بوشهر اظهار داشت: کادر درمانی خدمات بزرگی را در این ایام داشته است که شایسته تقدیر است.

وی اضافه کرد: در همین راستا و به منظور تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کادر درمانی خط مقدم مبارزه با ویروس و بیماری کرونا، در یک اقدام هماهنگ بوق کشتی‌ها در اسکله و لنگرهای بنادر استان بوشهر تحت عنوان بوق امید به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این اقدام تحت عنوان بوق امید برای سپاسگزاری کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از کادر درمانی میهن اسلامی و استان بوشهر در بیشتر بنادر استان بوشهر به صدا درآمده است.

وی بیان کرد: بوق امید در بنادر استان بوشهر از جمله خارگ، عسلویه، کنگان و بوشهر نواخته شد تا کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی این استان این‌گونه قدردانی خود را از تلاش مدافعان سلامت اعلام کنند.

ارجمندزاده افزود: از مهمترین اقدامات مقابله با کرونا در بندر می‌توان به استفاده از ماسک و دستکش توسط کارکنان بنادر در ارائه خدمات رسانی به جامعه هدف و ضدعفونی مستمر تجهیزات و امکانات بندری همواره اشاره کرد.

کد خبر 4900424

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بنادر و دریانوردی بوشهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین جهش تولید قزوین بنادر استان بوشهر استان بوشهر بوق امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد