Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@14:49:29 GMT

بورس انژی و عرضه فرآورده های هیدروکربوری

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۸۱۵۴

رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) شاهد عرضه کالا‌های آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، آیزوریسایکل، بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰، حلال ۴۰۴ و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، برش سبک شرکت پتروشیمی نوری، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم ، برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند، پروپیلن و نرمال هگزان پالایش نفت شازند، متانول پتروشیمی زاگرس و متانول پتروشیمی شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار اقتصادی- همچنین، برش سنگین (محموله دریایی) شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، بنزین اکتان ۸۷، بنزین اکتان ۸۷ (محموله دریایی)، بنزین اکتان ۹۱ (محموله دریایی) و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، نفتای سبک پالایش نفت کرمانشاه و نفتای سبک و میانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.

روز دوشنبه (۲۵ فروردین‌ماه) کالا‌های اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت تبریز و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران در رینگ داخلی و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان و سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۱۶.۰۶۰ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۶۱۴ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پتروشیمی جم بورس انرژی ایران پتروشیمی بورس بورس انرژی پالایش نفت برش سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی