Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:05:39 GMT

ساخت ۲۵۰ کلاس درس در گلستان مهر ۹۹ به پایان می رسد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۸۲۶۸

ساخت ۲۵۰ کلاس درس در گلستان مهر ۹۹ به پایان می رسد

لیوانی گفت: ۲۵۰ کلاس درس در استان گلستان در مهر ۹۹ آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر لیوانی» امروز (سه شنبه 26 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه پروژه های نوسازی مدارس استان گلستان سه طرح ملی تخریب و بازسازی، پروژه نیمه تمام و پروژه های نیم تمام مشارکتی در نوسازی مدارس استان دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان ادامه داد: ساخت و سازهای مدارس را در سطح استان گلستان آغاز کردیم ولی باید کارگاه ها در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

 

لیوانی ابراز داشت: پیش بینی می کنیم که ساخت 250 کلاس درس در مهر امسال به پایان برسانیم که عمده آن در مناطق سیل زده به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: در حوزه مشارکت های مردمی و خیرین بسته های حمایتی برنامه ریزی شده است و امیدواریم در حوزه خیرین نیز شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان یادآور شد: در حال حاضر 105 پروژه فعال در سطح استان گلستان در دست اقدام است که شامل 600 کلاس درس می شود.

 

لیوانی بیان کرد: در حوزه استانداردسازی سیستم های گرمایشی در مدارس یک هزار و 90 کلاس درس را سال گذشته انجام دادیم و  739 کلاس درسی که با بخاری نفتی گرم می شد برچیده شد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت کلاس درس کلاس درس نوسازی مدارس نوسازی مدارس استان گلستان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج