Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:12:29 GMT

پیام تبریک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به وزیر جهادکشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۸۳۲۵

پیام تبریک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به وزیر جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهادکشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی انتصاب کاظم خاوازی را به سمت وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر خاوازی
وزیر محترم جهاد کشاورزی

با سلام و احترام، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد و ایام متبرک ماه عزیز شعبان، انتصاب جنابعالی به مسئولیت پرافتخار خدمتگزاری به مردم عزیزمان در سنگر وزارت جهاد کشاورزی را تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید آن که این وزارتخانه – که شاید به نوعی میراث دار دو وزارتخانه سابق کشاورزی و جهاد سازندگی به حساب می‌آید – به سکان داری جنابعالی، با روحیه و نرم افزار جهادی و با اصرار بیشتر بر سبقه جهاد سازندگی آن، به دست آورده‌ای روزافزون و متنوع، به‌ویژه در راستای عملیاتی کردن هدفگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سال حاضر – جهش تولید – موفق گردد.
اینجانب و همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص همکاری‌ها و هم افزایی های فرهنگی در این خصوص یا درباره هرآنچه تشخیص جناب عالی باشد، اعلام آمادگی می‌کنیم.
ان شاءالله به مدد الهی و به برکت ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) در خدمت به نظام عزیز جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

کد خبر 4900410 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: کاظم خاوازی سازمان تبلیغات اسلامی وزارت جهاد کشاورزی حجت الاسلام محمد قمی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران کاهش تولید نفت اوپک تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار حقوق و دستمزد ایالات متحده آمریکا سازمان بورس و اوراق بهادار وزارت صنعت معدن و تجارت اوپک پلاس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای مقابله با آفت و ایجاد شرایط لازم برای رسیدن به تولید بالا در نخلستان‌‌ها ۹ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات هرس و تکریب نخل‌ها تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

کبری توکلی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به وضعیت نخلستان‌های استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر 8 هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه 2 در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه مدیریت باغات درجه 2 خرما ضعیف است و برخی از نخل‌ها تکریب نشده‌اند گفت: همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده، بنابراین بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ 9 میلیارد ریال با مشارکت باغداران برای اجرا عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران برای همکاری با جهاد کشاورزی داریم.

توکلی تغذیه نخیلات، هرس، تکریب، آرایش و تنک کردن نخیلات و پوشش‌دهی خوشه خرما را یکی از برنامه‌های مهم در مدیریت نخل‌ها دانست و تأکید کرد: حمایت از کشاورزان و رفع مسائل و موانع در جهش تولید مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی پایش مستمر ‌بررسی وضعیت آفت قرنطینه‌ای سوسک سر خرطومی حنایی در نخیلات استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: ردیابی و پایش روزانه نخیلات توسط کارشناسان در حال اجراست و آموزش و توصیه‌های لازم به بهره‌برداران ارائه می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از کشاورزان خواست ضمن پایش مداوم درختان نخل و عمل به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان این سازمان، در صورت مشاهده علائم خسارت آفت با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به مدیریت اصولی کنترل آفت اقدام کنند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است