Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با بیان اینکه پویش تولید ماسک در کارگاه‌های خانگی در استان مرکزی راه اندازی شد گفت: ۱۲۰ دفتر بسیج کارمندان در رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی مشارکت می‌کنند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت، رزمایشی با عنوان «کمک مومنانه» در حال برگزاری است که فاز نخست سراسری «کمک مومنانه» از روز شنبه 23 فروردین با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) کلید خورد و مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و پس از آن، مراحل بعدی ادامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند در سراسر کشور و همزمان در استان مرکزی آغاز شده که اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج کارمندان برای حضور فعال در این رزمایش آمادگی جدی پیدا کرده است.

راه‌اندازی کارگاه متمرکز توسط بسیجیان و حمایت خیرین در فرودگاه اراک

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با اشاره به اقدامات این سازمان در مبارزه با کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج کارمندان استان مرکزی با تشکیل 40 گروه جهادی از میان کارمندان و مدیران اقدام به عملیات‌های مبارزه با کرونا کرد که اقدامات مختلفی در این راستا انجام شده و با توجه به اینکه پایگاه شهرداری‌ها زیر مجموعه این سازمان است کارمندان بسیجی در عملیات‌های گندزدایی و ضدعفونی معابر استان یک اقدام بسیار گسترده انجام دادند که بیش از یک هزار از اماکن و معابر ضدعفونی شدند و این کار به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ ابراهیم عباسی افزود: به منظور جبران کمبودهای ماسک در استان و به خصوص شهر اراک یک کارگاه متمرکز توسط بسیجیان و حمایت خیرین در فرودگاه اراک راه اندازی شد و همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 3 هزار ماسک در ادارات نیز توزیع شد.

وی ادامه داد: یک اقدام بسیار خوب که توسط برخی از شعبات بانک ملی شهر اراک توسط کارمندان بسیجی راه افتاد توزیع ماسک در میان مراجعه کنندگان مردمی بود که توانستیم با این اقدام خطرات شیوع بیشتر کرونا را در اراک کنترل کنیم و هنوز این اقدام در برخی از شعبات ادامه دارد.

عباسی عنوان کرد: با توجه به اینکه مراجعات مردمی در بانک‌های استان زیاد بود و به منظور قطع زنجیره کرونا در استان کارمندان بسیجی به طور مستمر شعبات را ضدعفونی می‌کنند و برخی از شعبات نیز غربالگری به طور مستمر از مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

مردم استان مرکزی در رزمایش کمک مومنانه بار دیگر احساس مسئولیت خود را به اثبات می‌رسانندفرمانده سپاه استان ایلام: 5000 خانوار ایلامی تحت پوشش رزمایش کمک مومنانه قرار می‌گیرندلبیک سپاه آذربایجان شرقی به فرمایشات مقام معظم رهبری/ حمایت از محرومان با اجرای رزمایش کمک‌ مومنانه

توزیع بیش از 400 بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام تصمیم قرارگاه زیستی استان مبنی بر حضور دو سوم از کارمندان در ادارات به منظور پایش و کاهش شیوع کرونا در ورودی ادارات برای همه کارمندان نیز عملیات غربالگری مستمر راه اندازی شد، متأسفانه در طی این مدت بیماری کرونا سبب وارد کردن آسیب‌های جدی به معیشت برخی از کارگران و اصناف کرده که بدین منظور بسیج کارمندان توزیع بیش از 400 بسته معیشتی را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و مواسات بسیج کارمندان نیز در 120 دفتر بسیج کارمندان این رزمایش در دستور کار خود قرار گرفت که از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر مهم استفاده خواهیم کرد.

عباسی اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های خوبی که در ادارات وجود دارد سامانه ارتباطی دولت است که از این طریق توانستیم جزوات و بروشورهای تخصصی با محوریت آگاهی رسانی را در بین کارمندان توزیع کنیم که 800 بروشور را نیز بین سایر افراد توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی بیان کرد: به منظور اینکه بتوانیم در تولید ماسک نقش آفرینی بیشتری داشته باشیم و از ظرفیت خانم‌های خانه‌دار نیز استفاده کنیم که پویش تولید ماسک در کارگاه‌های خانگی را راه اندازی کردیم که هر فردی به هر میزان که بتواند ماسک تولید کند مواد اولیه در اختیار آن قرار می‌دهیم و ماسک های تولیدی را در مناطق محروم و حاشیه نشین توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/711/ ت

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!