Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالوتلی درباره علاقه‌اش به ناپولی و اولین مالکاتش با زلاتان به صحبت پرداخت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماریو بالوتلی در جریان یک لایو اینستاگرامی با فابیو کاوانارو گفته: دوست دارم برای ناپولی بازی کنم و در این تیم خوشحال خواهم بود. جدی می‌گویم. دخترم را به یک لیدر پر و پاقرص این تیم تبدیل می‌کنم، زیرا او عاشق ناپولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرروز برای او شعار‌های تیم برشا را می‌خوانم، اما او عاشق ناپولی است. زمانی که او را به ورزشگاه خانگی ناپولی بردم از خوشحالی هیپنوتیزم شده بود. بازی در ورزشگاه خانگی ناپولی حس خوبی دارد اگرچه به نظرم من زیباترین استادیوم، سن سیرو است.
این بازیکن ۲۹ ساله در ادامه گفت: زمانی که سن کمی داشتم و در اینتر با زلاتان هم‌بازی بودم به او نگاه می‌کردم، اما او به من می‌گفت هرگز نمی‌توانم به تیم اصلی برسم، زیرا آن‌قدر خوب نیستم که برای آن‌ها بازی کنم، اما بعد پیش مدیر برنامه‌های مشترکمان، مینو رایولا رفت و به او گفت تا از من مراقبت کند، زیرا بهتر از او هستم.
بالوتلی در ادامه گفت: با روبرتو ماچینی رابطه خاصی داریم و اگر هنوز هم به دعوت من به تیم ملی فکر نکنم خوشحال هستم، زیرا می‌دانم اگر دعوت شوم قطعا روی نیمکت نخواهم نشست. او حق دارد کسانی را دعوت کند که شایسته حضور در تیم ملی هستند. روزی که شایسته باشم، من هم بازی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بالوتلی کاناوارو اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در بازی دوستانه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد