Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دبیرخانه جشنواره‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی در اطلاعیه‌ای از برگزار نشدن هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک در تاریخ اعلام شده (۱۰ تا ۱۸مردادماه سال جاری) و اطلاع‌رسانی در خصوص تاریخ جدید برگزاری آن خبر داد.  

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با آرزوی سلامت و بهروزی برای تمام هنرمندان و گشایش امور و ضمن دعا برای شادی روح هنرمند فقید و دبیر تلاشگر هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک سرکارخانم گلزار محمدی، به اطلاع گروه‌های متقاضی شرکت در این رویداد هنری، هنرمندان محترم و نمایشگران عروسکی می‌رساند با توجه به شرایط موجود و به جهت صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبان هنر نمایش، هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در تاریخ اعلام شده، ۱۰ تا ۱۸مردادماه سال جاری برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره‌کل هنرهای نمایشی براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای هنری و تجمیع نظرات تخصصی شورای سیاستگذاری جشنواره، تاریخ برگزاری این رویداد را به اطلاع هنرمندان و گروه‌های محترم نمایشی خواهد رساند.»

پیش از این قرار بود هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به دبیری زنده‌یاد گلزار محمدی از ۱۰ تا ۱۸مرداد ۱۳۹۹ برگزار ‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا جشنواره نمایش عروسکی تهران ـ مبارک هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»