Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه سال 97 اعلام کرد بانک ها 37 درصد منابع ریالی صندوق توسعه ملی را تسهیلات اشتغال دادند.

 در اجرای مفاد بندهای (الف) و (ب) ماده (۵۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)، باید طی سنوات ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۷، از محل منابع ورودی صندوق مبلغ نه میلیارد و چهارصد و هفت میلیون (۹٫۴۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰) دلار به صورت ریالی سپرده گذاری می گردید که تاکنون حدودا ۲۶٪ آن به ریال تبدیل و نزد بانک های عامل سپرده گذاری ریالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از مبلغ چهار هزار و دویست و بیست و هشت میلیارد ۴٫۲۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ) تومان سهم قانونی، مبلغ دو هزار و سیصد و بیست و سه میلیارد ۲٫۳۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان معادل ۵۵% سهم مقرر، جهت اشتغال زایی با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و طرحهای پرواربندی دام عشایر، سپرده گذاری صورت گرفته که از این مبلغ، بانک ها تاکنون نسبت به اعطای تسهیلات به مبلغ هشتصد و پنجاه و دو میلیارد (۸۵۲٫۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ) تومان حدود ۳۷٪ سپرده گذاری اقدام نموده اند.

لازم به ذکر است، مانده اصل سپرده گذاری های ریالی صرفا از محل منابع ماده فوق الذکر نزد بانک های عامل بالغ بر سه هزار میلیارد ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اشتغال دیوان محاسبات صندوق توسعه ملی بانک ها سپرده گذاری ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل