Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی شطرنج بانوان با توجه به شیوع کرونا به صورت آنلاین با حضور چهار شطرنج باز آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  با توجه به شیوع کرونا و هم‌چنین تعطیلی اردوها و مسابقات، تمرینات شطرنج بازان به صورت آنلاین برگزار می‌شود. اولین اردوی تیم ملی شطرنج بانوان به صورت آنلاین با حضور چهار شطرنج‌باز آغاز شد. مربی‌گری تیم ملی بانوان را استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از اردوی تیم ملی با حضور مبینا علی‌نسب، آنوشا مهدیان، مطهره اسدی و آناهیتا زاهدی‌فر درحال برگزاری است. سارا خادم الشریعه به عنوان بانوی اول شطرنج ایران در این اردو حضور ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!