Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:32:26 GMT

وام یک میلیون تومانی، قرض‌الحسنه و ۳۰ ماهه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۹۰۳۵

وام یک میلیون تومانی، قرض‌الحسنه و ۳۰ ماهه شد

عبدالناصر همتی  روز سه شنبه با انتشار یادداشتی در اینستاگرام نوشت: به دنبال اقدام اولیه بانک مرکزی در جهت کمک به کاهش نرخ وام یک میلیون تومانی به خانوارهای یارانه بگیر، از طریق آزاد سازی بخشی از ذخائر قانونی بانک ها نزد بانک مرکزی و تعدیل نرخ آن وام ها به ۱۲درصد، امروز در جلسه ستاد اقتصادی دولت با قبول پرداخت مابه التفاوت نرخ ۱۲درصد، با وام قرض الحسنه، توسط دولت، مقررشد وام پرداختی به همه خانوارهای یارانه بگیر،   به صورت قرض‌الحسنه و۳۰ ماهه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدین ترتیب با انجام روند ثبت نام و اعلام درخواست تمایل سرپرستان خانوار، مبنی بر استفاده از این وام در پاسخ به پیامک ارسالی وزارت رفاه، تا روز قبل از شروع  ماه مبارک رمضان، وام یک میلیون تومانی خانوارهای یارانه بگیر از طریق بانک‌های عامل خود به حسابشان واریز خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: البته طبق اعلام قبلی، وام قرض الحسنه چهار میلیون خانوار کم درآمد، بر اساس تعداد اعضای خانوار آنها، یک تا دو میلیون تومان خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا عبدالناصر همتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عبدالناصر همتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا عبدالناصر همتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرض الحسنه بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد