Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه در دوران پسا کرونا با یک سری تبعات و پیامدها در حوزه های مختلف روبرو خواهیم شد گفت: مجموعه دستگاه قضا باید خود را برای پیامدهای پسا کرونایی آماده کنند تا بتوانند پاسخگوی مراجعات مردمی باشند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ غلامعلی دهشیری با اشاره به شرایط حاکم بر کشور گفت: قطعا با استعانت از خدای متعال، رهنمودهای مقام معظمرهبری و دعای خیر ایشان، همراهی مردم و همت دولتمردان و کادر درمانی کشور این بحران نیز مانند سایر بحران ها سپری خواهد شد اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد مدیریت کشور در حوزه های مختلف، در پسا کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در دوران پسا کرونا با یک سری تبعات و پیامدهای اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، خانوادگی و مخصوصا اقتصادی پیش بینی می شود که این کار قطعا مسئولیت و وظیفه دستگاه قضا و وکلا را بیشتر خواهد کرد.

دهشیری اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضا باید خودرا برای پیامدهای پسا کرونایی آماده کنند تا بتوانند حداقل از طریق راهکارهای غیر قضایی پاسخگوی آن باشند.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: در دوران پسا کرونا باید به گونه ای مدیریت وبرنامه ریزی کنیم که نه تنها ورودی پرونده ها در دستگاه قضا افزایش نداشته باشد بلکه با کاهش نیز روبرو و رضایت مردم جلب شود.

وی با اعلام این مطلب که شیوع کرونا در کشور، تاثیر معنویت، اوج همدلی، همراهی و ایثار و از خودگذشتگی ایرانیان را به جهانیان نشان داد، اظهار داشت: باید دوران پسا کرونا نیز ایران اسلامی به عنوان الگویی موفق در خدمت به مردم و حل مشکلات مردم معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد دادگستری دستگاه قضا کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران پسا کرونا دوران پسا کرونا دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته، بارش باران بسیار خوب در شهرستان اردستان اتفاق افتاد و طبق آمار هواشناسی، میانگین بارش در سال آبی جاری، ۱۴۷ میلی‌متر بوده که ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در میانگین بارش شهرستان اردستان، نسبت به بلند مدت با افزایش ۳۵ درصدی مواجه بودیم و جلسه مدیریت بحران در خصوص پیشگیری از خسارات برگزار و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه توجیه شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: به‌دنبال بارش زیاد باران در نقاط مختلف شهرستان، برخی از معابر و جاده‌ها دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که با حضور و رسیدگی مدیریت بحران مشکلات برطرف شده و مسیرهای اصلی جاده‌ها باز است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: دو نقطه از مسیرهای روستایی شهرستان اردستان در سیلاب قرار دارد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه، این مسیرها نیز به‌زودی باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز خسارت دقیق مشخص نیست، ادامه داد: خسارت‌های وارد شده در بخش راه و جاده‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و ساختمان‌ها حدود ۵ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در مجموع حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده، اضافه کرد: در این چند روز تمام دستگاه‌های شهرستان در آماده‌باش کامل بودند و باز هم اگر هشدار هواشناسی اعلام شود، آماده‌باش کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6089377

دیگر خبرها

  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا