Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت از اعلام حداکثر قیمت فروش اقلام ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش یکبار مصرف در سامانه ۱۲۴ این سازمان خبر داد.

 

مهرداد ایزدی اعلام کرد: در جهت رفاه مردم و در راستای افزایش شفافیت قیمت کالا و خدمات پرمصرف به خصوص قیمت اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حداکثر قیمت فروش اقلام ضد عفونی کننده را در  سامانه 124.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir
اعلام نموده است.

وی در ادامه افزود: در این راستا و بر اساس مصوبات نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت، "قیمت مصرف کننده 17 قلم دیگر از انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده دست" در انواع و اوزان مختلف جهت اطلاع مردم در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات اضافه گردیده است. در همین ارتباط تاکنون قیمت 40 قلم انواع مواد شوینده، بهداشتی و تجهیزات پزشکی در این سامانه درج شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: لازم به ذکر است در حال حاضر قیمت 146 قلم کالا و 179 قلم خدمت در این سامانه موجود می باشد. این سامانه از طریق درگاه اینترنتی www.124.ir قابل دسترس برای عموم مردم می باشد.

مصرف کنندگان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، اختفاء و امتناع از عرضه و ... شکایات خود را از طریق همین سامانه ثبت و پیگیری نمایند.

تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ضد عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است