Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه آبادان حضور شهروندان را در بیرون از منزل خطر آفرین خواند و گفت: نه تنها مسیله کرونا تمام نشده است، بلکه در پیک ابتلا به بیماری قرار داریم.

سید زین العابدین موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه باید تصمیم بگیریم که خود و فرزندانمان را گرفتار این ویروس مهلک نکنیم، اظهار کرد: قطعا عواقب این سهل انگاری سخت پشیمان کننده خواهد بود، اینکه مطابق اعلام کشوری فعالیت حمل و نقل عمومی آزاد شده، دلیلی نمی شود که مطابق همان دستور العمل رعایت فاصله گذاری اجتماعی ورعایت پروتکل های بهداشتی را انجام ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته اجرایی ستاد مبارزه با کرونا باید نظارت دقیق  بر این امر داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه کارگران و کارمندان در بدو ورود به اداره و شرکت مواد ضد عفونی را از مدیران مطالبه و مصرف کنند، گفت: وقتی یک سوم نیروهای ادارات و شرکت ها پس از ترخیص افراد بیمار و بانوان دارای نوزاد، بیماران صعب العلاج و کارکنان بالای شصت سال الزامی به حضور در محل کار ندارند، سرویس های حمل و نقل عمومی خلوت تر می شوند و باید فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند.

فرماندار ویژه آبادان با شاره به اینکه شهروندان سوار اتوبوس های شلوغ نشوند و به رانندگان خاطی تذکر دهند، افزود: در طرح فاصله گذاری روی صندلی های دو نفره فقط یک نفر بنشیند و صندلی بغلی با علامت مشخص شود که جای نشستن نیست. همچنین رانندگان تاکسی باید ماسک و دستکش داشته باشند و فقط سه نفر مسافر سوار کنند و افراد فاقد ماسک را جا به جا نکنند.

رییس شورای تامین شهرستان آبادان بر الزام تمام واحدهای صنفی به اخذ مجوز بهداشت مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت تاکید و اضافه کرد: اصنافی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند سریعا پلمپ می شوند و بعدا باید حتما حق فک پلمپ بپردازند.

موسوی با تاکید مجدد بر اینکه تمام واحدهای صنفی مکلفند گواهینامه بهداشتی مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت مربوط به کرونا داشته باشند، تصریح کرد: اتاق اصناف مکلف است با همکاری بهداشت گواهینامه مذکور را در اختیار کسبه واجد شرایط قرار دهد همچنین کمیته اجرایی، ملزم به پلمپ کردن واحدهای فاقد گواهینامه مذکور هستند و در این کار مماشاتی با کسی نداریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت کشور اصناف منطقه آزاد اروند فرمانداری ویژه آبادان کرونا ویروس ستاد کرونا ویروس فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد