Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@15:38:01 GMT

اعلام حالت فوق‌العاده سه‌ماهه در عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۹۵۶۷

نائب‌رئیس پارلمان عراق از تدوین طرح اعلام حالت فوق‌العاده سه ماهه در این کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد. ناطقان:  «حسن الکعبی» نائب رئیس پارلمان عراق و رئیس تیم بحران پارلمان، امروز (سه‌شنبه - ۱۴ آوریل) از تدوین طرح اعلام حالت فوق‌العاده در این کشور به مدت سه ماه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و هشدار داد که عراق هنوز در حلقه خطر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، وی در جمع خبرنگاران گفت: طرح حالت فوق‌العاده،کاهش تجمع شهروندان در مناطق عمومی با حاکمیت امنیت و قانون را شامل می شود. عراق هنوز در حلقه و کانون خطر قرار دارد و اظهارنظرها درباره کم شدن خطر این بیماری مسری واقعیت ندارد و دقیق نیست.

الکعبی تصریح کرد: عراق از کمبود دستگاه‌های تشخیص و معاینه برای شناسایی بیماران مبتلا به کرونا رنج می‌برد و تنها چهار دستگاه مخصوص این امر در کل کشور وجود دارد که برای چهل میلیون نفر جمعیت بسیار ناچیز است.

اواخر اسفندماه ۱۳۹۸، «دفتر «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق امروز خبر داد که وی به همراه «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر پیشبرد امور این کشور، در یک نامه مشترک به «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق خواستار اعلام حالت فوق‌العاده به مدت یک ماه شده‌اند.

 در این نامه قید شد که مدت اعلام شده برای مبارزه با ویروس کرونا می‌تواند تمدید شود.
منبع: فارس برچسب ها: عراق ، ناطقان ، طرح ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عراق ناطقان طرح کرونا اعلام حالت فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!