Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی بستامی گفت: با دستور قضایی ۱۰۰ میلیون دستکش توقیفی در این شهرستان تعیین تکلیف و به منظور توزیع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قرار گرفت. تاریخ انتشار: 14:55 - 26 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۶۲۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،رییس دادگستری اشتهارد از تعیین تکلیف ۱۰۰ میلیون دستکش توقیفی در استان البرز با دستور قضایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری اشتهارد با اشاره به صدور دستور قضایی برای توزیع سریع اقلام بهداشتی کشف شده گفت: با توجه به اینکه دستکش های توقیفی توسط دادگستری اشتهارد نیاز مبرم و ضروری جهت استفاده کادر درمان، صنایع، ادارات و داروخانه های سطح استان البرز بود، دستور رئیس کل دادگستری استان البرز مبنی بر پیگیری توزیع دستکش های توقیفی در اسرع وقت مورد پیگیری این دادگستری قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس موافقت دادستانی اشتهارد خطاب به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مبنی بر بلامانع بودن توزیع دستکش های توقیفی صادر و با هماهنگی و صحبتهای بعمل آمده با مسئولین استانی، توزیع دستکش ها از امروز آغاز و در دستور کار قرار دارد.

    بیشتر بخوانید:

   کشف ۲۵۵ کارتن انواع دستکش و ماسک احتکار شده در بابلسر

رئیس دادگستری اشتهارد تعداد دستکش های کشف شده را حدود ۱۰۰ میلیون عدد عنوان و بیان کرد: در مرحله اول که از امروز آغاز می شود نزدیک به۲۳میلیون انواع دستکش که بسته بندی شده و به شرط رعایت موازین قانونی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این دستکش ها از طریق معاونت سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بین دستگاه تقسیم شده و سهم هر دستگاه جهت توزیع بین بیمارستانها،صنایع، اصناف، ادارات و داروخانه ها مشخص شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اشتهارد کرونا دادگستری اشتهارد استان البرز دستور قضایی ۱۰۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است تا سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هفته آخر فروردین بود که زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

از سویی دوم اردیبهشت عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 748449

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز