Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@14:14:28 GMT

(ویدئو) گوشمالی عجیب پلیس هند به توریست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۹۶۳۹

پلیس هند جلوی گردشگران متخلفی را که به خیابان آمده بودند گرفت و تک تک آنها را مجبور کرد با هرچه دم دستشان هست، ۵۰۰ مرتبه بنویسند: ببخشید که به مقررات توجه نکردیم.

به گزارش فرارو، یک پلیس هندی، در شهر شمالی ریشیکش، جمعی از گردشگران ناقض مقررات قرنطینه را به ابتکار خودش گوشمالی داد. او با مشاهده ده توریست خارجی در خیابان، آنها را مجبور کرد روی هر کاغذی که دارند، ۵۰۰ بار این جمله را بنویسند: من مقررات عبور و مرور را رعایت نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی عذر می‌خواهم.

ریشیکش در حاشیه رود گنگ، از شهرهای مورد علاقه دوستداران یوگا در هند است. همکار این پلیس گفته که علت چنین تصمیمی، بی‌توجهی اکثر خارجی‌ها به مقررات منع آمد و شد در هند بود.

در ویدئویی که در رسانه‌های محلی نمایش داده شده، پلیسی دیده می‌شود که دارد به گردشگران اخطار می‌دهد و می‌گوید: امروز خیلی سبک جریمه‌تان کردم، وگرنه همه را به پاسگاه می‌بردم و توی هلفدونی می‌انداختم.

این گردشگران، اهل استرالیا، مکزیک، آمریکا و اسرائیل بوده‌اند.

معروفیت شهر ریشیکش مدیون بیتل‌هاست. این گروه موسیقی در سال ۱۹۶۸ در جستجوی معنویت و محلی برای مراقبه و مدیتشن در این شهر اقامت گزید. در حال حاضر نزدیک ۷۰۰ گردشگر خارجی در این منطقه به سر می‌برند.

در هند از اواخر ماه مارس محدودیت‌های رفت و آمد اعمال می‌شود. مردم فقط برای خرید مواد غذایی و مراجعه به داروحانه اجازه دارند خانه‌هایشان را ترک کنند. قرار است در آینده، گردشگران تنها با همراهی یک راهنمای محلی از هتل خارج شوند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت هند، ۹۱۰۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده‌ و ۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: هند پلیس توریست ها ویروس کرونا قرنطینه کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ  یدالله دهقان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه  مأموران پس از صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند، افزود:  در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! + ویدئو