Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از پیوستن نیروهای یک تیپ کامل وابسته به دولت مستعفی منصور هادی به شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب (همسو با امارات) خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی در جنوب این کشور خبر دادند که یک تیپ کامل از نیرهای وابسته به دولت مستعفی «عبدربه منصور هادی» در جزیره سقطری به شبه‌نظامیان شورای انتقالی جنوب پیوسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته منابع یمنی، تیپ یکم پیاده نیروی دریایی در جزیره سقطری از جمله گردان «ک ۳»، گردان زرهی، گردان ضد هوایی و گردان پلیس نظامی پرچم یمن را از مقرهای خود پایین انداخته و پرپم شورای انتقالی جنوب را برافراشتند.

به نوشته المیادین، این برای چهارمین بار در ماههای گذشته است که نیروهای وابسته به دولت منصور هادی به طور دسته جمعی به شبه‌نظامیان شورای انتقالی جنوب می‌پیوندند.

در تاریخ ۲۷ فوریه (هشت اسفند ۱۳۹۸) نیز گردان سوم نیروهای وابسته به منصور هادی در جزیره سقطری، وفاداری خود را به شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب اعلام کردند.

شورای انتقالی جنوب که خواهان جدایی جنوب یمن است، حمایت امارات را با خود به همراه دارد و در یک سال گذشته وارد درگیری‌های شدیدی با عناصر وابسته به دولت «منصور هادی» شده است.


برافراشتن پرچم شورای انتقالی جنوب در مقر تیپ یکم پیاده نیروی دریایی

 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: منصور هادی امارات شورای انتقالی جنوب سقطری شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب وابسته به دولت منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند آزاد شدند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری طالبان و نیروهای امنیتی افغان در نزدیکی مرزهای ایران شهادت 2 مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان

دیگر خبرها

  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا