Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:10:16 GMT

توزیع 750 بسته معیشتی بین کارگران روزمزد و بیکار در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۹۸۹۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده این حوزه اظهار داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای خانوارهای کارگران روزمزد و بیکار در اثر شیوع بیماری کرونا، تاکنون به کمک خیرین منطقه غرب تبریز و فرماندهان پایگاه های این حوزه، بسته های معیشتی به این خانواده ها اهدا شده است.

جنت سیدثانی افزود: بسیجیان حوزه حضرت علی اصغر (ع) تبریز در قالب ۱۴ گروه جهادی، مجتمع های مسکونی، معابر، مساجد و اماکن عمومی شهرک های اندیشه و شهید چمران این شهر را ۳ بار در شبانه روز ضدعفونی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت های فوق، مقدار ۲۰ هزار لیتری محلول ضدعفونی کننده در محوطه حوزه بسیج تعبیه شده است که نیازمندان برای ضدعفونی سطوح خانه های خود، می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

ثانی، توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک و  ۲ هزار بطری ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف مردم را از دیگر اقدامات بسیجیان حوزه حضرت علی اصغر(ع) سپاه امامت تبریز برشمرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسیج حضرت علی خانواده ماسک مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد

به گزارش اتاق خبر به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن،این بانک در راستای ایفای بهینه تکالیف محوله در حوزه مسکن کارگری و با استفاده از ظرفیت‌های نهضت ملی مسکن، اقدامات خود را در این حوزه توسعه می‌دهد.

 

بر اساس این گزارش، اقدامات بانک رفاه کارگران در این حوزه از طریق برگزاری جلسات مشترک با کارفرمایان و مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی در چارچوب طرح مذکور، شتاب گرفته و درخواست‌های واصله به قید فوریت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

این گزارش می‌افزاید، حداکثر همکاری و مساعدت از سوی این بانک در چارچوب ضوابط ومقررات ابلاغی نهضت ملی مسکن با دستگاه‌های ذیربط درخصوص پذیرش درخواست‌های مرتبط با مسکن کارگران به صورت انفرادی، تعاونی‌های کارگری، کارفرمایان متقاضی بابت جامعه هدف یاد شده و به تبع آن پیمانکاران واجد شرایط حوزه ساخت مسکن کارگری صورت پذیرفته و بر حسن اجرای آن نظارت کافی و مستمر می‌شود.

شایان ذکر است، دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طی سخنانی در سی و پنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه با قدردانی از آمادگی بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از ساخت مسکن کارگری، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با نیت خیر و اقدامات ارزشمند بانک رفاه کارگران، شاهد رفع دغدغه مسکن کارگران باشیم.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: مدیرعامل این بانک به من نوید دادند که در حوزه مسکن کارگری آماده توسعه اقدامات از طریق افزایش تسهیلات مربوطه هستند. بنده از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم از این طریق بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم.

 

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد