Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین گردهمایی نمایندگان سامانه پژوهشیار حوزه شهرداری تهران با حضور رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، رییس کمیته شفافیت و عضور شورای شهر و نمایندگان تمامی معاونت ها، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران به صورت مجازی و برخط (آنلاین) برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ششمین گردهمایی سامانه پژوهشیار به صورت آنلاین با حضور 110 نفر از نمایندگان حوزه های شهرداری تهران وکارشناسان پژوهشی کلیه مناطق تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی با اشاره به اینکه شهرداری دانش شهر را باید مدیریت کند و هیچ پروژه نباید بدون مطالعات و پژوهش اجرا شود، گفت: پژوهش، نوآوری و یکپارچگی مطالعات شهری حائز اهمیت است و باید از موازی کاری در فعالیت های پژوهشی جلوگیری شود.

بوچانی افزود: باید سعی کنیم موقعیتی را فراهم کنیم تا تمامی شهروندان بتوانند از پژوهش های مطالعاتی بهره ببرند و درجریان کار مطالعات شهرداری تهران قرار گیرند.

بوچانی از دسترسی شهروندان به بیش از یک هزار و 600 عنوان پژوهش خبر داد و گفت: تا هفته آینده 180عنوان کتاب نیز در سامانه پژوهشیار ثبت و در سایت شفاف شهرداری تهران جهت استفاده عموم قابل رویت می شود.

به گفته وی از 180 کتاب یادشده 100 عنوان مربوط به مرکز مطالعات و 80 عنوان با حفظ حقوق مالکیت مربوط به سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران است.

در ادامه این گردهمایی بهاره آروین محور سیاستگذاری در پژوهش شهرداری تهران را مدیریت یکپارچه شهری معرفی کرد و گفت: اتصال پژوهشیار به سامانه معاملات شهرداری تهران و اینکه شهرداری تهران پیشگام در حوزه انتشار باشد از تاکیدات شورا است.

به گفته آروین این سامانه نیازمند حمایت بیشتر در جهت شفاف سازی و حمایت از پژوهش است.

در ابتدای این نشست لیدا مقدم نژاد مسئول و راهبر سامانه پژوهشیار گزارشی از وضعیت فعلی و قابلیت های سامانه و عملکرد حوزه های مختلف در 6 ماه اخیر ارائه کرد.

به گفته وی در حال حاضر 5 هزار رکورد در سامانه پژوهشیار شامل دانش شهر، پروژه مطالعاتی، کتاب وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سامانه رکورد مرکز مطالعات سامانه پژوهشیار سامانه پژوهشیار شهرداری تهران مرکز مطالعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند