Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: مسابقه «میم مثل مردم» به‌همت این مرکز و با محوریت ثبت خاطرات، تجربیات و آثار مربوط به حضور خودجوش مردم گیلان در عرصه مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه «میم مثل مردم» اظهار داشت: این مسابقه با محوریت ثبت خاطرات، تجربیات و آثار و دستاوردهای مربوط به حضور خودجوش مردم گیلان در عرصه مقابله و ریشه‌کنی ویروس کرونا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از همراهی و تلاش جوانان بصیر و آگاه گیلانی در ایام شیوع کرونا تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت: مردم گیلان در کنار تلاش سایر مسئولان توانستند به‌خوبی اوضاع استان را کنترل کنند و وضعیت نسبی را در آن ایجاد کنند.

وی در تشریح جزئیات بیشتر مسابقه مذکور بیان کرد: افراد علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را در قالب پوستر، مصاحبه، گفت‌وگو، دلنوشته، کلیپ و عکس ارسال کنند و هر شخصی در صورت تمایل می‌تواند در چند بخش شرکت کند و آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

برگزیدگان مسابقه «بچه‌ها و عروسکها مقابل کرونا» معرفی شدندجزئیات جدیدی از فصل جدید "دست‌فرمون"/ مسابقه اتومبیلرانی تلویزیون کی راه می‌افتد؟فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» منتشر شد

ستوده افزود: جوانان گیلانی در ایام شیوع کرونا اقدامات مختلفی در شهرها و روستاها انجام دادند که از این میان می‌توان به گندزدایی معابر، کمک به کادر درمان و حضور طلاب آن هم به شکل داوطلبانه برای غسل و کفن فوت شدگان کرونایی اشاره کرد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در مسابقه مذکور در صورت داشتن ظرفیت مناسب به پارک‌های علم و فناوری جهت سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند گفت: مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان برای ساخت مستند از برخی از آثار ارسالی به این جشنواره آمادگی دارد.

وی درباره نحوه شرکت در مسابقه میم مثل مردم اظهار داشت: تمام علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ذکر شده تا پایان خرداد ماه به @gil_cyber در پیام‌رسان تلگرام، بله، ایتا و سروش ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره 09116604699 تماس بگیرند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام