Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مخبر گفت: قراردادهایی با شرکت های دانش بنیان در راستای ساخت دستگاه های تولید ماسک منعقد شده است و به زودی ایران صادر کننده دستگاه تولید ماسک خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه تولید ماسک غرب آسیا در شهرستان اشتهارد در جمع خبرنگاران، گفت: این مجموعه فعالیت خود را از 25 اسفند، با همراهی فرزندان امام (ره) و سربازان مهدی (عج) آغاز کرد و روزانه ظرفیت تولید چهار میلیون ماسک را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد مخبر با اشاره به اینکه در کارخانه مذکور ماسک های n95، معمولی و نانو تولید می شود و زمینه اشتغالزایی 400 نفر را با سرمایه ای 100 میلیارد تومانی فراهم کرده است، افزود: همچنین قراردادهایی با شرکت های دانش بنیان در راستای ساخت دستگاه های تولید ماسک منعقد شده است و به زودی ایران صادر کننده دستگاه تولید ماسک نیز خواهد شد.    وی به عملیات تولید ماسک توسط 41 دستگاه در کارخانه تولیدماسک اشتهارد اشاره کرد و اظهار داشت: 31 دستگاه ماسک های n95، سه دستگاه ماسک های معمولی می سازند و 3 دستگاه نیز اقدام به ضدعفونی ماسک های تولید شده خواهند کرد تا تولیدات در همین مکان استریل شوند.    مخبر با اشاره به اینکه در صورت اشباع بازار از ماسک، صادران این محصول بهداشتی را در دستور کار قرار می دهیم، تصریح کرد: قیمت ماسک در بازار باید 600 الی 700 تومان باشد در حالی که در شرایط کنونی قیمت آن مناسب نیست و تنها با وارد شدن تولیدات به بازار قیمت ها شکسته خواهند شد.    وی گفت: کشورهای بزرگ برای تامین ماسک اقدام به سرقت هواپیما می کنند اما در کشور ما جهادگران پای کار آمده و اجازه ندادندشاهد بحران باشیم، البته تولید دستگاه های ساخت مایک در داخل کشور برای نخستین بار هم اتفاق بسیار مهمی است که به دست جوانان نخبه رقم خورد و نمی توان آن را نادیده گرفت.    رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خاتمه با اشاره به اینکه بیش از 3 میلیون ماسک و یک میلیون بسته غذایی به مناطق محروم ارسال شده است، خاطر نشان داشت: در راستای تولید ماسک 800 میلیون تومان به صورت سرمایه گذاری و کمک بلاعوض تامین شده ست و در اتفاقاتی مانند سیل و زلزله نیز بیشتر از دارایی سازمان از نقدینگی و تسهیلات بانک ها برای کمک به مردم هزینه کردیم.  
  و اما بر اساس اعلام استاندار البرز،  این کارخانه با سرمایه گذاری بیش از ۹۰  میلیارد تومان با ظرفیت سه میلیون اسمبی کارخانه، دو میلیون اکروز  و ۱۰۰ هزار ماسک n۹۵  در مرحله اول به فعالیت می‌ پردازد و با افتتاح آن ظرفیت تولید ماسک در کشور چهار برابر شد، همچنین  ۴۰۰ اشتغال مستقیم و ۹۰۰ اشتغال غیر مستقیم در این واحد ایجاد شده است.     انتها پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی

آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پارسال یک‌ میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر ۷ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است و سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 سرمایه گذاری جدید ۱۵ هزار میلیاردی/ طلا، زغال سنگ، آهن، تایر و منیزیت روی ریل توسعه قرار گرفتند

آریافر بیان کرد: پارسال ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم)
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم