Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه برای رقم خوردن جهش و رونق تولید باید به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و منطقه توجه کرد گفت: طرح توسعه نهبندان که بسیاری از اعتبارات آن اختصاص نیافته در اولویت کاری خواهد بود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی نخعی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: جهادگران عرصه سلامت شبانه روز در این ایام زحمت می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصتی شد تا بازدیدی از مراکز درماین داشته باشم و مشاهده شد که چطور این عزیزان جان خود را در کف دست گذاشته و از مرزهای سلامت دفاع می‌کنند.

وی گفت: امید است امسال سال خوب، پر خیر و برکت برای همه مردم و سال پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران باشد. این مردم نشان دادند در برابر سختی‌ها و ناملایمات چطور با روحیه و امید مواجه شده و چطور شجاعانه از همه ناملایمات عبور کردند.

نماینده منتخب مردم در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس بیان کرد: امید است شرایط مناسب‌تری در آینده نزدیک در کشور شاهد باشیم چرا که سال جدید را رهبری انقلاب  با عنوان جهش تولید معرفی کردند که در مسیر رونق و توجه به تولید گام‌های خوبی توسط مسئولان تاکنون برداشته شده است.

بنیاد برکت طرح توسعه نهبندان را آسیب‌شناسی می‌کندورود بنیاد برکت به طرح توسعه نهبندان و سربیشه15 میلیارد تومان اعتبار به طرح توسعه نهبندان و سربیشه اختصاص یافت

نخعی عنوان کرد: جهش مستلزم تمرکز بیشتر و به میدان آوردن تمامی ظرفیتها است تا ازهمه ظرفیت‌ها استفاده و جهشی در زمینه تولید در کشور رخ دهد تا مردم این تغییر شرایطی را به معنای واقعی بتوانند در زندگی خود احساس کنند.

وی بیان کرد: وقتی به تاریخ کشورهای صنعتی نگاه کنیم کشوری نبوده که از دل این تنگناها به توسعه و رونق نرسیده باشد، تحریم‌ها و مشکلاتی که در فروش نفت و مراودات مالی داریم می‌تواند فرصتی باشد تا از دل این به فرصت مناسب‌تری دست یابیم  و این موضوع در سایه توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است.

نماینده منتخب مردم در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه ظرفیت‌های ارزشمندی در خراسان جنوبی داریم که نیازمند توجه است اظهار داشت: بدون شک اگر به دنبال رونق و جهش تولید هستیم باید قابلیت‌ها و مزیت‌های منطقه‌ای به شکل خاص مورد توجه قرار دهیم به عنوان مثال اگر در حوزه معدن قابلیت زیادی داریم باید به شکل خوشه صنعتی نگاه کنیم و با بهره‌برداری از معادن و استخراج آن قدم گذاشتن در مسیر توسعه رقم خورد اما اگر این بخش را شاخ و برگ ندهیم و صنایع مختلف را درگیر نکنیم موفق نیستیم.

نخعی گفت: امنیتی غذایی دیگر شاخصه ارزشمند استان است که کشاورزی و دامپرروی در ذیل آن تعریف می‌شود و اگر به این شکل از توسعه توجه کنیم که تجربه کشورهای صنعتی نیز است، شاخ و برگ دادن به هر کدام از این مزیت‌ها می‌تواند ما را به توسعه نزدیک‌تر کند.

وی افزود: حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه چکیده از قابلیت خراسان جنوبی است و در زمینه دامداری، کشاورزی، تجارت و مرز ظرفیت زیادی دارد اما متاسفانه آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته  چرا که زیرساخت لازم برای توسعه را نداریم وقتی سرمایه گذار برای عرصه تولید قدم‌ می‌گذارد، در تامین زیرساخت برای سرمایه گذار مشکلات زیادی وجود دارد.

نماینده منتخب مردم در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به سفر رهبری در سال 77 به نهبندان گفت: رهبری گفتند آمدن من به نهبندان به این دلیل بود که توجه مسئولان را به این منطقه محروم بیشتر جلب کنم و اعتباری تحت عنوان طرح توسعه نهبندان تخصیص دادند که متاسفانه کمتر از 50 درصد این طرح اختصاص پیدا کرد و همان اعتبار هم خیلی صرف امور زیربنایی در منطقه نشد و یکی از اولویت‌های ما در مجلس یازدهم احیای طرح توسعه در این منطقه خواهد بود.

نخعی با بیان اینکه مجلس یازدهم در مسیر جهش تولید نقش زیادی بر عهده خواهد داشت ادامه داد: یکی از موانع که در مسیر جهش تولید داریم مشکلات قانونی است و مجلس می‌تواند با رفع موانع قانونی در مسیر تولید کمک کند.

وی اظهار داشت: گروه‌های جهادی مختلف در مسیر مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند همان جوانانی هستند که روحیه زمان جنگ را حفظ کرده‌اند و این درحالی است که بیشتر آنها جوانان نسل چهارم انقلاب هستند و این جوانان در عرصه‌اند و در زمانی که تنگنایی باشد این جوانان در میدان خواهند بود تلاش داریم در عرصه داخلی نماینده خوبی برای حوزه انتخابیه و خراسان جنوبی باشیم و در سطح ملی هم بتوانیم کارهای خوبی را پیگیری و در عرصه بین المللی نماینده خوبی برای جهان اسلام و ایران باشیم و آرمان‌های اصیل انقلاب که شناخت دشمن و استکبار ستیزی است با این مشکلات ورود کنیم.

انتهای پیام/254/ی

R41348/P1549/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح توسعه نهبندان خراسان جنوبی جهش تولید ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری