Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی، در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت‌ریزی مسیرهای بی‌آرتی تبریز گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۳۵ هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر تبریز انجام شد و در سال ۹۸ نیز با افزایش ۷۰ درصدی میزان آسفالت ریزی به ۲۲۶ هزار تن رسید.  

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در سال جدید بیش از ۳۵۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در ۱۲۹ مسیر اصلی سطح شهر داشته باشیم و همچنین در مسیرهای فرعی نیز آسفالت ریزی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسحقی افزود: هم اکنون، پیمانکاران در معابر فرعی درحال آسفالت‌ریزی هستند و تلاش می‌کنیم امسال تغییرات بزرگی در وضعیت آسفالت شهر هم در معابر اصلی و هم در معابر فرعی ایجاد کنیم.  

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: امسال تغییرات خوبی در کیفیت آسفالت تولیدی شهرداری تبریز ایجاد شده و تلاش می‌کنیم تا وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر را ارتقا دهیم.  

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کارکنان و کارگران آسفالت‌ریزی موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و با انجام پروتکل‌های بهداشتی پروژه‌های عمرانی و آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز را انجام می‌دهند.  

وی اظهار کرد: شهرداری تبریز تحت هر شرایطی خدمات مختلف خود را انجام می‌دهد و ارائه خدمات شهرداری تعطیل شدنی نیست.  

کد خبر 501221 برچسب‌ها كرونا در ايران شهرداری استان آذربایجان شرقی آسفالت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران شهرداری استان آذربایجان شرقی آسفالت شهرداری تبریز آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان

مالک باقری، گفت: تمام کانال‌های حفرشده  پرژه فیبر نوری در معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در منطقه یک شهری به میزان ۸۵ هزار متر، آسفالت شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک کرمان  تصریح کرد: در کنار آسفالت کانال‌های پروژه فیبر نوری، لکه‌گیری آسفالت نیز در این معابر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز