Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:27:15 GMT

کمالوند: کسی که ویلموتس را آورد باید پاسخگو باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۰۶۱۴

کمالوند: کسی که ویلموتس را آورد باید پاسخگو باشد

فراز کمالوند می‌گوید که کارلوس کی روش نباید از ایران میرفت یا حداقل وقتی که رفت جانشین او نیز باید شخصیتی شبیه به خودش انتخاب می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، یک دهه پیش در چنین روزهایی فراز کمالوند پس از چند سال غیبت تراکتور، با این تیم به لیگ برتر خلیج فارس صعود کرد. او که حالا در قرنطینه به سر می‌برد، به روزهای حضورش در تراکتور پرداخته و همچنین درباره موضوعات روز فوتبال ایران اظهار نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی خبرنگار ما او را در ادامه می‌خوانید:

 

* پیشکسوت قرنطینه هستم!

 

فراز کمالوند در ابتدا به موضوع کرونا پرداخت و گفت: من در تهران هستم و در قرنطینه به سر می‌برم. ما از ششم بهمن خود را قرنطینه کردیم و الان نزدیک سه ماه است که از خانه بیرون نرفته ایم و پیشکسوت قرنطینه شده‌ام! من حتی برای خرید هم بیرون نمی‌روم و سعی می‌کنم با تماس تلفنی خریدهایم را انجام بدهم. برخی هستند که کار روزانه انجام می‌دهند و باید سرکار خود حاضر شوند اما از کسانی که شرایطش را دارند درخواست می‌کنم که در خانه بمانند. من قصدم این بود که به تبریز بروم اما گفتند که مسافرت نکنید و هواپیما هم به هر حال مشکل تجمع افراد را داشت. همچنین می‌دانم که باید تعداد افراد در خانه کم باشد و به همین خاطر من هم با همسرم در خانه قرنطینه شده ایم.

 

* مطالعه می‌کنم و فیلم می‌بینم

 

سرمربی سابق تراکتور درباره فعالیت‌هایش در دوره قرنطینه نیز توضیح داد: من برنامه ریزی کرده‌ام که یک مدت از وقتم را با مطالعه تخصصی کتاب های انگلیسی در حوزه فوتبال بگذارنم و چون رشته دانشگاهی همسرم زبان خارجی است، مشکلی از این بابت وجود ندارد. با یک سری از دوستان فوتبالی هم درباره فوتبال ویدیو کنفرانس داشتیم و کتاب های غیر فوتبالی و فیلم هم مطالعه کردم. اگر روز را 12 ساعت در نظر بگیریم 6-7 ساعت از وقت من به همین شکل سپری می‌شود. من به کسی توصیه نمی‌کنم که چه کتابی را بخواند چون سلایق متفاوت است اما به هر حال فکر کنم اگر به این شکل وقت خود را بگذارنند مفید تر باشد.

 

* هیچ شور و هیجانی در ویلموتس وجود نداشت

 

او در مورد حضور ویلموتس و تحمیل هزینه گزاف به فوتبال و ورزش ایران گفت: شاید اسمش خیانت نباشد اما کسی که این تصمیم را گرفت باید پاسخگو باشد. این تصمیم غیرکارشناسی و حضور ویلموتس از روز اول غلط بود. من هیچ چیز خاص، شور و هیجانی در او ندیدم. ایشان یک آدم منفعلی بود، درست برعکس کی‌روش که مدیر و لیدر قدرتمند و یک نقطه اتکا در تیم ملی ایران بود. من در درجه اول مخالف رفتن کی‌روش بودم چون او در تیم ملی جا افتاده بود اما وقتی هم که رفت باید یک کسی را شبیه او بگذاریم. دلیلی ندارد وقتی با یک شیوه موفقیم، آن را تغییر بدهیم.

 

* پاداش های کی‌روش را فدراسیون تعیین کرده

 

کمالوند در مورد انتشار پاداش های کارلوس کی‌روش نیز گفت: ایشان که نمی‌توانند سرخود تصمیم بگیرند. من شک دارم که این خبر درست باشد چون حرف های کی‌روش را هم باید گوش دهیم. اما حتی اگر اینطور باشد هم فدراسیون تصمیم گرفته که چنین پاداشی را بدهد و باید از مدیران وقت فدراسیون سوال شود.

 

 

* لیگ نباید تعطیل شود

 

سرمربی سابق پارس جنوبی در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه لیگ برتر نیز گفت: لیگ نباید به طور کامل تعطیل شود. چه یک هفته و چه یک ماه و چه یک سال، بازی ها باید در تمام رده ها برگزار شوند تا تیم قهرمان، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، سقوط کننده و... در زمین مشخص شوند. اعتقاد من این است که سازمان لیگ در برنامه ریزی و برگزاری مسابقات موفق عمل کرده و این نهاد نقطه قوت فدراسیون فوتبال است.

 

* مهندسی لیگ؟ باید محیط را آرام کنیم

 

وی درباره شایعه مهندسی لیگ نیز گفت: من اعتقادم این است که باید محیط فوتبال را آرام کنیم. از این تنش ها چیزی درنمی‌آید. تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال تیم های پرطرفدار هستند و همه مجموعه ها باید به سمتی بروند که از این شرایط خارج شویم. دیدید که سر این موضوع برنامه تلویزیونی و توهین به باشگاه استقلال هم چه جنجالی به وجود آمد. اما به نظرم هواداران نباید درگیر شوند و پیشکسوتان هم نباید وارد این موضوعات شوند و باید کاری کنیم که این باشگاه های پرطرفدار لطمه نبینند. من خودم در تبریز بودم و می‌دانم مردم آنجا با گوشت و پوست و استخوانشان تراکتور را دوست دارند.

 

* تراکتور مستحق قهرمانی است

 

فراز کمالوند راجع به تیم سابقش تراکتور هم گفت: آرزویم این است که تراکتور به قهرمانی برسد، به نظرم این استحقاق را دارد که قهرمان شود. تراکتور خوب بازی می‌کرد و شاید اگر لیگ تعویق نمی‌شد با همین روند به صدر هم می‌رسید. این تیم کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و آقای زنوزی هم در بخش خصوصی عملکرد خوبی داشته اند.

 

* تابوی استقلال و پرسپولیس را از بین بردیم

 

سرمربی باسابقه فوتبال ایران درباره صعود تراکتور با به لیگ برتر گفت: ارنست و واسیلی و سرمربیان بزرگتر قبل از ما بودند که صعود نشد. لطف خدا و حمایت هواداران بود که این اتفاق را ما رقم زدیم. بعد از صعود به لیگ برتر نتایجمان عالی بود، ما سال اول هفتم شدیم و سال دوم پنجم شدیم در حالی که 4 میلیارد خرج کرده بودیم و بازیکنان عمدتا لیگ یکی بودند. ما در همان سالی که آمدیم پرسپولیس و استقلال را شکست دادیم. بعد از 17-18 سال این دو تیم را شکست دادیم و تابو را از بین بردیم.

پارس جنوبی جم فراز کمالوند (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم فراز کمالوند سرمربی فراز کمالوند لیگ برتر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!