Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@16:41:45 GMT

ماجرای شنیدنی نوه‌های سردار سلیمانی در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۰۶۳۵

ماجرای شنیدنی نوه‌های سردار سلیمانی در بیمارستان

‍‍‍‍‍‍

ماجرای شنیدنی نوه‌های تازه متولد شده سردار سلیمانی و بیمارستانی که تخت خالی نداشت، را در قالب ویدئو مشاهده می‌کنید.

در ویژه برنامه نیمه شعبان که از شبکه افق پخش شد، مجری برنامه به روایتی شنیدنی از تولد نوه‌های سپهبد شهید سردار سلیمانی پرداخت.

در این روایت شنیدنی،  سردار شهید سلیمانی به همراه خانواده نوه‌های دوقلوی خود را که نارس به دنیا آمده بودند، به بیمارستان آورده بود که از قضا در بیمارستان و در بخش ایزوله هیچ جای خالی برای پذیرش دوقلوها نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر متخصص با دیدن سردار دل‌ها در لابی بیمارستان و فهمیدن ماجرا که آن دوقلوها نوه‌های ایشان بودند، سریعا یکی از نوزادهای بخش ایزوله را به جای دیگر منتقل کرده و جایی را برای نوه‌های سردار سلیمانی خالی می‌کند.

زمانیکه شهید سلیمانی این ماجرا را مطلع می‌شود، مانع این کار کادر درمانی می‌شود. این ماجرای شنیدنی را با جزئیات بیشتر در ویدئو زیر مشاهده می‌کنید.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی سلیمانی شهید سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد