Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:45:48 GMT

۹ قرارگاه پدافند زیستی در بسیج شهرستان زنجان فعال است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۰۷۲۲

۹ قرارگاه پدافند زیستی در بسیج شهرستان زنجان فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه ناحیه زنجان، محسن سهندی با اشاره به اینکه مردم وخیّران برای کمک به نیازمندان و همچنین شکست کرونا، فعالیت‌های خوبی داشتند، گفت: ۲ میلیارد ۸۴ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق کمک‌های مردمی و خیرین جمع آوری و در بحث تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی و نیز ضدعفونی معابر مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه در ۶ محور عملیاتی علیه کرونا فعالیت می کند، تصریح کرد: تا امروز ۲۹ هزار نفر روز در قالب ۱۰۰ گروه جهادی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان با تمام توان پای کار آمده و اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، مجتمع‌های مسکونی و محیط‌های بیمارستانی نموده اند.

فرمانده سپاه ناحیه از شناسایی افراد کم بضاعت و کارگران فصلی که با شیوع ویروس کرونا عملاً امکان ادامه فعالیت آن‌ها با مشکل مواجه شده است، توسط بسیجیان استان خبر داد و افزود: ۱۹ هزار بسته معیشتی تهیه و در بخش‌های شهری و روستایی استان توزیع شده است.

سهندی با بیان اینکه بانوان زنجانی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا به امروز ثابت کرده اند که پای آرمان‌های امام، شهدا و ولایت ایستاده‌اند و امروز نیز با تولید روزانه هزاران ماسک، بخش مهمی از نیاز جبهه مقابله با ویروس کرونا را تأمین می‌کنند، بیان داشت: ۸ کارگاه رسمی ،۴ کارگاه مردمی و بیش از ۱۵۰ کارگاه خانگی ماسک دوزی اقدام به تولید ماسک کرده وبیش از ۷۰۰ هزار ماسک تولید و به مراجع و مراکز بهداشتی و همچنین قشر کم برخوردار جامعه تحویل داده شده است.

وی به دوخت و تولید ۸۱۰۰ لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی توسط خواهران با کمک خیرین زنجانی و همچنین ۵۸۰۰ عدد شیلد پزشکی خبر داد و گفت: این لباس‌ها و تجهیزات به صورت حرفه‌ای و بر اساس پروتکل و استانداردهای علوم پزشکی تهیه و تحویل مراکز درمانی شده است.

سهندی از تولید و توزیع ۳۶ هزار بسته بهداشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران با اولویت مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: این مهم تا ازبین رفتن کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

کد خبر 4900633

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران پدافند زیستی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین قزوین جهش تولید ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • آیا طب سنتی ریشه در غریزه انسان و دیگر انسان‌تباران دارد؟