Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نامدار عبدالهیان، گفت:  از زمان تشکیل و فعال سازی کمیته نظارت بر توزیع کمک های بین المللی و ملی، این کمیته تاکنون با برگزاری ۱۸ جلسه با محوریت نظارت بر ترخیص، تحویل و توزیع کمک های اهدایی کشورهای خارجی، توزیع اقلام اهدایی به دانشگاه های علوم پزشکی را براساس طرح های پیشنهادی و نظرات فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و اولویت های بهداشتی-درمانی شهرستان های درگیر با بیماری ۱۹COVID-،  پایش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر و عضو کمیته نظارت بر توزیع کمک های بین المللی ضمن قدردانی از اقدامات بشردوستانه کشورهای های اهداء کننده یاد آور شد: کمک های اهدایی، علیرغم ابعاد گسترده در اخبار و رسانه های بین المللی، نسبت به میزان تأمین و تولیدات داخلی حجم نسبتاً محدودی در رفع نیازهای جامعه سلامت کشور را دارد که خوشبختانه توزیع این اقلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون براساس شاخص های فنی و نطقه نظرات معاونت های تخصصی بصورت مستمر و منسجم در دست اجرا بوده و می باشد.

عبدالهیان در تشریح محموله های اهدایی نیز گفت:  این محموله ها شامل اقلام مصرفی از قبیل انواع ماسک (سه لایه، KN۹۵) لباس محافظ پزشکی، دستکش یکبار مصرف، شیلد چشمی، کاور کلاه، گان و لباس جراحی، کاور کفش، لباس ایزوله، چکمه، عینک محافظ، شیلد صورت و انواع کیت های تشخیصی و آزمایشگاهی و.... و همچنین تجهیزات سرمایه ای از قبیل دستگاههای ونتیلاتور،  پالس اکسیمتر و ترمومتر دیجیتال می باشند.

وی گفت: در کمک های اهدایی، بیشترین فراوانی مربوط به اقلام حفاظت فردی همچون ماسک های سه لایه، دستکش ولباس های حفاظتی بوده و کمترین فراوانی نیز مربوط به تجهیزات سرمایه ای منجمله ونتیلاتورهای تنفسی است.

گفتنی است دبیر و عضو کمیته نظارت بر توزیع کمک های بین المللی، گزارش دوم توزیع اقلام و کمک های اهدایی بین المللی  و ملی تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه را  طی نامه ای به وزیر بهداشت ارسال کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه رسانه سرمایه سلامت کفش بین المللی کمک های اهدایی توزیع کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال

بهزاد سالمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سایت کمیته بین المللی پارالمپیک آی.پی.سی در گزارشی از حسن جعفری ملی پوش گلبال کشورمان به عنوان یک بازیکن شاخص گلبال در سطح جهان تمجید کرده است.

وی خاطرشان کرد: در این گزارش آمده است؛ حسن جعفری عضو شاخص تیم ملی گلبال ایران که سابقه حضور در پارالمپیک لندن را هم دارد در مسابقه فینال مسابقات آسیا اقیانوسیه – هانگژو مقابل کره به تنهایی ۵ گل از ۹ گل ایران را به ثمر رساند و نقش بسزایی در قهرمانی تیم ایران و صعود این تیم به پارالمپیک پاریس داشت.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان اردبیل بیان کرد: کمیته ملی پارالمپیک در این تقدیرنامه آورده است: قطعاً حسن جعفری با تجربه خود می تواند در پاریس به تیم ملی گلبال ایران کمک شایانی کند.

سالمی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته اردوی تیم ملی نابینایان و کم بینایان برای حضور در مسابقات پارالمپیک پاریس در اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: سه ورزشکار گلبالیست استان اردبیل در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

کد خبر 6095605

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان