Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:15:07 GMT

جولان کرونا در جهرم/شناسایی ۶ مورد جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۰۸۳۴

جولان کرونا در جهرم/شناسایی ۶ مورد جدید

محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۹، با دریافت نتیجه آخرین نمونه ها، ۶ بیمار جدید شناسایی و تعداد مبتلایان ثبت شده در جهرم به ۱۴۷ نفر رسید.

او اضافه کرد: بیماران شامل آقایان ۳۷ساله، ۴۱ ساله، ۵۹ ساله و ۶۸ ساله و خانم‌ها ۵۳ و ۵۶ ساله است که ۲ نفر از آن‌ها اهل بخش کردیان، شهر قطب آباد و بقیه از جهرم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: اکثر مبتلایان از طریق بیماریابی شناسایی شده و بقیه با علائم مراجعه کرده اند و بیماران در حال سپری کردن دوره درمان هستند.

او تصریح کرد: تا امروز ۴۲ بیمار به صورت قطعی بهبود بافته و از قرنطینه خارج شده اند.

رحمانیان با اشاره به حفظ فاصله هوشمند از سوی همشهریان گفت: برای جلوگیری از انتقال کرونا ویروس تاکید وزارتخانه بر رعایت فاصله هوشمند است و فاصله هوشمند بدین معنا است که افراد فاصله خود را به اندازه یک و نیم متر تا فرد دیگر حفظ کند.

او افزود: یکی از مسائلی که بسیار نگران کننده است انتقال بیماری از سوی مبتلایان بدون علامت است چراکه این افراد به راحتی می‌توانند بیماری خود را به فرد سالم انتقال دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: مردم این بیماری خطرناک را جدی بگیرند و از تجمعات دوری کنند، زیرا تجمعات و مکان‌های شلوغ چرخه انتقال این بیماری را سرعت می‌بخشد.

پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان جهرم ۱۴۱ نفر بوده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۸۶ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و درمان علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • درمان بیماری‌های کلیوی با سم این حشره خطرناک
  • درمان بیماری کلیوی با سَم صدپایان!
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه