Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:05:20 GMT

واکنش ماتیس دی لیخت به بازی کنار رونالدو و بوفون

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۱۱۵۸

واکنش ماتیس دی لیخت به بازی کنار رونالدو و بوفون

ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی یوونتوس می‌گوید ذوق‌زدگی‌اش از بازی در کنار ستاره‌هایی مثل رونالدو و بوفون مثل بچه‌ای است که وارد مغازه شیرینی‌فروشی شده باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی یوونتوس می‌گوید در بدو ورود به این تیم ایتالیایی از برخورد و حتی ایستادن در کنار ستاره‌های بزرگ این تیم که قهرمان‌های جوانی‌اش بوده‌اند آنقدر ذوق زده بوده که خودش را مثل بچه‌ای که وارد مغازه شیرینی‌فروشی شده باشد توصیف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتیس دی‌لیخت که ملی‌پوش هلندی است تابستان گذشته از باشگاه سابقش آژاکس با قراردادی به مبلغ ۷۵ میلیون یورو راهی یوونتوس شد. این مدافع ۲۰ساله هلندی می‌گوید در اولین ورودش به باشگاه وقتی به اطراف نگاه کرده و اسطوره‌های دوران جوانی‌اش کریستیانو رونالدو و جیان‌لوئیجی بوفون را می‌بیند از شدت ذوق‌زدگی زبانش بند آمده بوده.

او در این باره گفت:

” یوونتوس به من گفت درست است که جوانی ولی یکی از دلایل ما برای خریدت این است که در عین جوانی، پخته‌ای و می‌توانی فشارهایی که از بیرون به تو وارد می‌شود را کنترل کنی. البته گفتند رفتن به یک کشور خارجی برای یک بازیکن ۱۹ساله سخت است و باید انتظار سختی را داشته باشی. ولی یوونتوس گفت به من اعتماد دارد و می‌داند که خیلی زود جایگاهم را در تیم بدست می‌آورم”

ماتیس دی‌لیخت در ادامه صحبتهایش در توضیح اولین ورودش به باشگاه یوونتوس گفت:

” اولین بار که وارد رختکن یوونتوس شدم مثل بچه‌ای بودم که وارد مغازه شیرینی‌فروشی شده. آخر بوفون و رونالدو آنجا بودند. همینطور اطراف را نگاه می‌کردم و توی دلم می‌گفتم این کیست؟ این کدام ستاره بود؟ دو ماه طول کشید تا توانستم به خودم بیایم و خودم باشم”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو بوفون باشگاه یوونتوس بازیکن یوونتوس باشگاه یوونتوس بوفون دی لیخت کریستیانو رونالدو ماتیس دی لیخت ماتیس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

به گزارش ورزش سه، درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902146

دیگر خبرها

  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است