Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@00:27:31 GMT

ضرب الاجل فرماندار برای ایمن‌سازی جاده ورامین به پیشوا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۱۲۴۳

ضرب الاجل فرماندار برای ایمن‌سازی جاده ورامین به پیشوا

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا در نشست بررسی مشکلات راه‌های شهرستان پیشوا گفت: در حال حاضر مردم به دلیل شیوع کرونا و دشواری‌های معیشتی تحت فشار هستند و قصور مسئولان در زمینه‌های مختلف باعث تشدید این مشکلات و فشارها خواهد شد.

حسین عباسی ادامه داد: راه‌های ارتباطی ایمن یکی از مهمترین خدمات دولت در حوزه زیرساختی است، پیشوا در زمینه شبکه راه‌ها دچار ضعف است و محور ورامین، پیشوا‌، شریف‌آباد تنها راه اصلی دسترسی شهرستان و دارای حساسیت ویژه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا یادآور شد: پیگیری‌های زیادی برای اصلاح و ایمن‌سازی این محور صورت گرفته و در سال ۹۶ توسط شهرداری بهسازی شد اما به دلیل زیرسازی نامناسب مشکلات همچنان باقی ماند.

عباسی افزود: بخشی از حادثه‌خیزی این محور نیز به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم بر می‌گردد که مستلزم فرهنگ‌سازی است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطر‌نشان کرد: تخریب روکش آسفالت در بخش حادثه‌خیز محور ورامین به پیشوا که طی یکی دو روز گذشته مشکل‌ساز شده بود، با قید ضرب الاجل و با اقدامات مقتضی توسط راهداری موقتا برطرف و این نقطه ایمن شود.

وی اظهار کرد: قبلا به راهداری اعلام کرده بودیم که یک کیلومتر از این مسیر حد فاصل جاده روستای چالتاسیان تا ابتدای محدوده شهر پیشوا به زیرسازی استاندارد و آسفالت نیاز دارد و ظرف مدت ۴ ماه آینده باید اقدام اصولی در این خصوص انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا گفت: درخصوص تغییر در مقررات ترافیکی این محور نیز با نظر و پیشنهاد کارشناسی پلیس راهور در جلسه شورای ترافیک شهرستان تصمیم گیری خواهد شد‌، نصب دوربین‌های کنترل سرعت در قسمت پرخطر جاده ورامین-پیشوا می‌تواند به کاهش بروز سوانح کمک کند و باید توسط راهداری و راهور اقدامات لازم صورت گیرد.

عباسی گفت: جاده‌های روستایی پیشوا از جمله طارند و حبیب‌آباد نیز وضعیت مطلوبی ندارند که نیازمند پیگیری راهداری است.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری استان باید نگاه ویژه‌ای به وضعیت راه‌های پیشوا داشته باشد و با اتخاذ تدابیری، از محل منابع استانی، بودجه‌ای برای بهبود و اصلاح شبکه راه‌های شهرستان اختصاص دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورامین شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: هشت نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی با هدف ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای، رفع نقص شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: هشت نقطه پرتصادف با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شبکه راه‌های خراسان شمالی به منظور ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای رفع می‌شود.

وی افزود: رفع سه نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع چهار نقطه پر تصادف در ورودی شهر فاروج در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برطرف کردن یک نقطه پر تصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) نیز به منظور ارتقای ایمنی تردد اجرا می‌شود.

مشتری با بیان اینکه این پروژه‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون‌شهری این استان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پر تصادف رفع شد.

کد خبر 751750

دیگر خبرها

  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان