Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@11:33:14 GMT

کشف ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۱۷۴۶

کشف ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر در پایتخت

به گزارش صدای ایران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درجریان دو عملیات جداگانه ۳۲۸ کیلوگرم موادمخدر را که به قصد توزیع و فروش به تهران قاچاق شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در یکی از این عملیات‌ها ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از راننده یک تاکسی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران چند روز قبل از طریق منابع خبری از قصد این فرد برای قاچاق موادمخدر با خبر شده و اقدامات خود را آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد راننده تاکسی با همکاری یکی از همدستانش و با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری و تاکسی به استان قم رفته و با تهیه مواد مخدر قصد بازگشت به تهران را دارد. 


حسنوند افزود: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران به استان قم اعزام شده و در همکاری مشترک با ماموران انتظامی استان قم، خودروی متهمان در محور قم – تهران شناسایی شد اما ماموران برای دستگیری آنان وارد عمل نشده و رفتارشان را تحت نظر قراردادند که در جریان آن مشخص شد خودروی سواری به عنوان خودروی پوششی تاکسی او را اسکورت کرده است. مدتی بعد هردو خودرو توقیف و رانندگان آن دستگیر شدند. در بازرسی از تاکسی نیز ۳۰ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک و ۲۰ کیلو و ۶۴۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد. 


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین از دستگیری دو قاچاقچی دیگر در عملیاتی که آن هم مشترک با پلیس قم انجام شد خبر داد و گفت: در این عملیات  ۲۷۸ کیلو و ۵۷۵ گرم تریاک کشف و ضبط شد. این عملیات نیز چند روز پیش و به دنبال دریافت خبری از قصد یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر برای قاچاق تریاک به تهران آغاز شد و در جریان آن یک دستگاه کامیون ایسوزو که مواد مخدر داخل آن جاساز شده بود شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه این خودرو از یکی از شهرهای جنوبی کشور به راه افتاده بود، گفت: همچنین یک خودروی سواری دیگر هم که قرار بود مواد را در محدوده میدان فتح از راننده کامیون تحویل بگیرد شناسایی و توقیف شد که در مجموع از کامیون و این خودرو به ترتیب ۱۰۴ کیلو و ۵۵۰ گرم و یک کیلو و ۲۵ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

حسنوند با اشاره به انتقال دو خودرو به مقر پلیس،گفت: در بازرسیهای تکمیلی از داخل خودروی کامیون، تیم تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند ۱۷۳ کیلو تریاک دیگر را هم که به طرز بسیار ماهرانه‌ای داخل کامیون جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند که در مجموع در این عملیات ۲۷۸ کیلو و ۵۷۵ گرم تریام کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه برای هر چهار متهم دستگیر شده در دو عملیات مشترک با پلیس قم، پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد گرم تریاک مواد مخدر کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات پلیس در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات را تشریح کرد و گفت: ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران، رفع خطر شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: پلیس مطالبه ‌ر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهادهای مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی با اشاره به کیفیت خودروها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد ، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه  و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری های پلیس راهور،  ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و  ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر