Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زاهدیان نژاد مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فارس، با اشاره به اینکه طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار یک طرح ملی است که با کارفرمایی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و نظارت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی در سطح استان انجام می‌شود بیان کرد: در این طرح با شناسایی زنان سرپرست خانوار و علاقمند به کسب درآمد، از طریق مربیان آموزش و مشاوره رایگان ارائه می‌شود که اشتغال آنان را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به پشتیبانی کامل جهاد دانشگاهی از بانوان آموزش دیده تصریح کرد: با برقراری ارتباط بین مربیان یا پیشرانان و بانوان هنرمند تا لحظه فروش تولیدات این بانوان را همراهی می‌کنیم.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه ۱۰ نمایندگی در شیراز تولیدات ظروف میناکاری سفال این هنرجویان را به بازار عرضه می‌کنند، افزود: در حال حاضر با آموزش میناکاری سفال در شیراز زمینه اشتغال۲۵۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تجاری سازی جهاد دانشگاهی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی