Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ازبکی اسبق استقلال ایران از قرنطینه ویژه ۱۴ روزه اش به همراه پسر خود تعریف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرور جباروف 3 هفته قبل به همراه رائول، پسر بزرگش راهی سفر روسیه شد. او به کازان، مرکز تاتارستان رفت. بازیکن سال های 2017 تا 2018 آبی پوشان تهرانی بعد از بازگشت از سفر، در فرودگاه به قرنطینه 14 روزه رفت و پس از این مدت اجازه بازگشت به منزل را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیامی که در فضای مجازی منتشرکرد، از دوران 2 هفته ای قرنطینه به خاطر کرونا گفت. جباروف اظهار داشت: ابتدا باید از رئیس جمهور کشورمان بابت چنین امکانی تشکر و قدردانی کنم که کاملا نگران مردم ازبکستان است. فکر می کنم چنین قرنطینه ای برای مقابله با کرونا، بسیار ضروری است.

بازیکن برتر 2 دوره اسبق آسیا افزود: ما به همراه 4 نفر در قرنطینه بودیم. من و پسرم در یک اتاق در هتل بودیم. همه امکانات از وسایل کامل بهداشتی و ضدعفونی، شبکه های تلویزیونی، امکانات تهویه مطبوع، حمام ضدعفونی شده، آبگرم، تلفن اینترنتی، گرمکن آب جوش ویژه و خیلی چیزهای دیگر برخوردار بودیم.همینطور محصولات بهداشتی مثل خمیردندان، مسواک، ماسک، دستکش، صابون ، شامپو، پارچه جهت نظافت نیز برخوردار شدیم. روزانه 3 وعده غذایی داشتیم که شامل کتلت، مرغ، برنج پخته، گندم سیاه، جو، ماکارونی، آب معدنی، سالاد، سیب و نارنگی می شدند.همه این ها مطابق پروتکل های بهداشتی در ظروف یکبار مصرف آورده می شد. صبحانه با چای و کلوچه، ماست، تخم مرغ، فرنی، کره، پنیر و سوئیس سرو می شد.می توانم بگویم از نظر غذایی مشکلی نداشتیم.

جباروف ادامه داد:در این 14 روز شاهد بودم در کشور چه تحولاتی بود. بخصوص پزشکان و کادرهای درمانی که تلاش کاملی کردند که مشکلات پزشکی ما را حل کنند.آنها واقعا اسطوره و پهلوان هستند.به همین خاطر مایلم با تمام وجود از آنها بابت سعی و تلاش بسیارشان تشکر کنم که باعث راحت تر شدن زندگی همه ما شدند.همینطور بازهم از رئیس جمهور و تیم همکارانش بابت خدماتش تشکر می کنم.

 

بازیکن پیشین تیم استقلال که اکنون سرمربی تیم نوجوانان کشورش است،  همچنین عنوان کرد: هم اکنون من و پسرم اجازه پیدا کردیم به خانه برویم. حالا در قرنطینه خانگی هستیم. از همه مردم کشورم می خواهم که دست به دست هم علیه اپیدمی کرونا بجنگیم. فقط با ماندن در خانه است که می توانیم با این ویروس مقابله کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جپاروف استقلال کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس