Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@23:31:28 GMT

خلیلیان: همه ورزشکاران المپیکی کنترل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۲۰۸۳

خلیلیان: همه ورزشکاران المپیکی کنترل می‌شوند

خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جامعه ورزش ارائه کرد. تاریخ انتشار: 17:37 - 26 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۷۳۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جامعه ورزش به منظور گسترش شیوع این ویروس را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ویروس کرونا بر خلاف پیش‌بینی‌ها، یک سال گریبانگیر تمام دنیاست، اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با حمایت سلطانی‌فر، بدون درنگ تشکیل شده است و ادامه دارد، اما برای مقابله جدی با این ویروس، نیاز به نقشه راه داریم که این نقشه راه ترسیم شده و فعالیت‌ها به‌صورت جدی ادامه خواهد داشت.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به لزوم جبران خسارات ناشی از کرونا در ورزش گفت: با نقشه راه و حرکت بر مدار برنامه، تلاش می‌کنیم با ارائه بهترین راهکارها، جامعه ورزش را حتی‌الإمکان از این ویروس در امان نگه داریم. همچنین تمام ورزشکاران المپیکی به‌صورت تلفنی و مداوم پایش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بازرس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین منصوب شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مهرزاد خلیلیان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی وشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت: شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوزه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

کد خبر 6095343

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی