Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌های سنگینی در سطح استان داشته ایم و ۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی استان تا پایان هفته جاری در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۳۱۱ نفر از افراد گرفتار در سیلاب امدادرسانی شده اند، افزود: ۲۱ خودروی گرفتار در سیلاب نیز رها سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون هیچ گونه تلفات جانی ناشی از سیلاب در سطح استان گزارش نشده است.

وی بیان کرد: تا کنون آب گرفتگی ۲۱ واحد مسکونی و محل نگهداری دام روستاییان از اهم خسارات وارده در سطح استان بوده است که اکثر آن‌ها با ورود به موقع نیروهای امدادی و عملیاتی رفع مشکل شد.

میرجلیلی با اشاره به اینکه بارش شدید تگرگ در چند شهرستان باعث خسارت به مزارع، باغات و دام روستاییان و همچنین عشایر استان شد، عنوان کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها تا پایان هفته جاری از هم استانی‌های عزیز خواستاریم ضمن جدی گرفتن هشدارهای مدیریت بحران خصوصاً در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از استقرار در مناطق سیل جدا خودداری کنند.

کد خبر 4900666

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند مدیریت بحران خراسان جنوبی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت