Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه شهید عبادی واقع در منطقه ۴ فرهنگ‌سرای اشراق به منظور پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «سعید صدرائیان» مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: از شروع بحران کرونا، طرح پایش سلامت کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مجموعه شهید عبادی فرهنگ‌سرای اشراق برای انجام معاینات اولیه و تشکیل پرونده سلامت تمامی پرسنل در تمام رده‌ و رسته‌های خدماتی، تاسیساتی، انتظامات و اداری، در نظر گرفته شده است.


 
وی تصریح کرد: مجموعه شهید عبادی در منطقه ۴ به لحاظ استاندارهای لازم برای اجرای طرح پایش سلامت از جمله رعایت فاصله اجتماعی، در دسترس بودن امکانات ضروری پایش و وسعت فضای مسقف و باز تنها مرکز مناسب برای اجرای این طرح در سازمان فرهنگی هنری است.


صدرائیان افزود: طرح پایش سلامت کارکنان سازمان فرهنگی هنری با مراجعه حضوری در پایگاه شهید عبادی در حال انجام است و تا امروز حدود هزار نفر از پرسنل پرونده سلامت تشکیل و تست غربالگری برای آن‌ها انجام شده است. در این بین افراد مشکوک به بیماری نیز شناسایی و مراحل درمان آن‌ها در حال انجام است.


وی گفت: این پایش به صورت مستمر تا انتهای پایان بیماری ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پایگاه شهید عبادی فرهنگ‌سرای اشراق انجام خواهد شد. همچنین این آمادگی وجود دارد که از این فضا برای استفاده سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز بهره‌برداری شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا اختصاص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شهید عبادی پایش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد