Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با بیان به اینکه همه باید در قطع چرخه ویروس کرونا تلاش کنند، افزود: ما در این مجموعه از شرکت‌های دانش بنیان و افرادی که می‌توانند در قسمت قطع چرخه‌ی انتقال ویروس کرونا کار کنند، حمایت می‌کنیم.  علی خطیبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رسالت مجموعه تحقیق و توسعه دانشمند، اظهار کرد: رسالت ما در این مجموعه خصوصاً در بحران ویروس کرونا این است که از شرکت‌های دانش بنیان، ایده‌های خلاقانه و نوآورانه که کمک می‌کند از این شرایط سخت عبور کنیم، حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با بیان به اینکه همه باید در قطع چرخه ویروس کرونا تلاش کنند، افزود: ما در این مجموعه از شرکت‌های دانش بنیان و افرادی که می‌توانند در قسمت قطع چرخه‌ی انتقال ویروس کرونا کار کنند، حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید با اینکه موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از ایده‌های برتر حمایت می‌کند، گفت: ایده‌هایی خلاقانه که به جامعه ما کمک کند که علاوه بر فناوری، سیاستگذاری‌های درست در شرایط کرونا که بتوانیم طبعات اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا را کاهش دهیم، مشمول حمایت ما خواهد بود.


مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با اشاره به حمایت این موسسه تا تولید محصول طراحی شده و ایده‌های خلاقانه، تصریح کرد:شرکت‌ها، مجامع علمی و دانشگاهی، اساتید محترم دانشگاه‌ها، دانشجویان محترم تحصیلی تکمیلی و عموم افرادی که صاحب ایده و فناوری نوآورانه هستند، ما میتوانیم از این افراد در زمینه تولید محصول و بعد حمایت از محصول ساخته و طراحی شده حمایت می‌کنیم.

وی با بیان به دعوت از آحاد مردم به چالش حل مسئله ویروس کرونا، اظهار کرد: موسسه تحقیق و توسعه از شرکت‌های دانش بنیان، مجموعه‌های تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری، اساتید دانشگاه‌ها، هسته‌های پژوهشی دعوت می‌کنیم تا به چالش حل مسئله ویروس کرونا بپیوندند و با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود در سایت www.candoportal.com بارگزاری کنند تا بتوانیم قدمی در راستای حذف این ویروس در کشور و خارج از کشور برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قطع زنجیره کرونا دانشجویان جهادی حمایت از ایده های نو شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم ویروس کرونا قطع چرخه ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید