Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، با شیوع بیماری کرونا در کشور بسیاری صنایع کشور ملزم به تعطیلی و یا کاهش به کارگیری نیروی انسانی شدند علاوه بر این تعطیلی بازار و عدم فروش محصولات هم بر حجم مشکلات صنایع اضافه کرد همین موضوع عاملی شد تا رئیس جمهور اوایل فروردین ماه در ستاد اقتصادی دولت که به منظور بررسی آثار شیوع بیماری کرونا برگزار شده بود اعلام کرد دولت برای آن دسته از کسب و کارهایی که بر اثر شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند، مشروط بر اینکه کارگر و یا کارگران خود را در این دوره زمانی اخراج نکرده باشند، تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس توافقات به عمل آمده در این جلسه قرار شد روند پرداخت تسهیلات 52 میلیارد تومانی به همه واجدان شرایط در کسب و کارهای 10 رسته شغلی مشروط به اینکه در دوران مبارزه با کرونا کارگران خود را اخراج نکرده باشند ، از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد ادامه پیدا کند.

مهدی صادقی نیارکی به عنوان سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفته است: قرار است 52 هزار میلیارد تومان به کسب و کار های آسیب دیده ناشی از کرونا پرداخت شود اما تاکنون سازوکار و اولویت دولت در پرداخت آن به صنایع مختلف مشخص نیست. ما نیز منتظر تعیین تکلیف این موضوع هستیم تا با ارائه آن به صنایع بخشی از مشکلات آنها را برطرف کنیم اما هنوز روند پرداخت مشخص نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم