Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد بابت اتفاقات و چالش شکل گرفته در خصوص سابقه دو باشگاه به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است باید 9 بازی باقیمانده لیگ برتر به صورت فشرده برگزار شود تا قهرمان لیگ مشخص شود و هر چند پرسپولیس 10 امتیاز از بقیه مدعیان جلو است اما فوتبال بازی لحظه‌ها است و در بازی‌های باقیمانده اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و ممکن است سرنوشت قهرمانی عوض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در ابتدای صحبت هایش درباره موضوع قرنطینه و کرونا گفت: باید این کار انجام می‌شد و مسابقات تعطیل می‌شد چون سلامتی انسان‌ها از هر چیزی مهمتر است. تصمیم سختی بود اما باید این کار انجام می‌شد چون سلامتی بازیکنان و تماشاگران مهم بود و کل دنیا همین کار را کردند. مهم این است که بعد از تعطیلی بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم و بازیها به خوبی برگزار شود تا حق به حقدار برسد و تیم هایی که تلاش کرده‌اند مزد زحمات‌شان را بگیرند.

 

وی درباره لطماتی که ممکن است این تعطیلی به فوتبال وارد کند گفت: به هر حال این وقفه‌ها به کیفیت فوتبال کمک نمی‌کند اما جدا از مسائل اقتصادی فوتبال، ما ورزش می‌کنیم تا جامعه شاداب باشد و اگر برگزاری بازی‌ها به سلامتی انسان‌ها ضربه بزند اصلا خوب نیست. این اتفاقی است که افتاده و از جهات زیادی می‌شود به آن نگاه کرد که انسان چقدر آسیب پذیر است و با تمام پیشرفت هایی که بوده بشر باز هم آسیب پذیر است پس نگاه آدم‌ها باید عوض شود و به هم سخت نگیریم. در قرن 21 و با یک ویروس کرونا نیمی از جهان تعطیل می‌شود پس این همه لجبازی و زد و بند و قلدری برای چیست؟ یک مقدار رفتارمان انسانی‌تر باشد و رفتار و گفتارمان تغییر کند. به نظرم این اتفاق تلنگر خوبی بود. این تعطیلی به آمادگی تیم‌ها ضربه می‌زند اما این چند بازی باقی مانده را انجام بدهیم و برای فصل بعد بهتر آماده شویم. مهم این است که نمایندگان ما در آسیا قوی ظاهر شوند و جامعه فوتبال ما قوی تر آماده مسابقات شود.

 

 

 

 

بختیاری زاده درباره پیش‌بینی‌اش از زمان ادامه دوباره لیگ گفت: نمی توانم تاریخ دقیقی را بگویم اما مهم این است که این 9 هفته تمام شود و لیگ یک و دو هم هست. می‌شود خیلی فشرده بازیها را برگزار کرد و فصل بعد را بهتر شروع کرد. شرایط ورزش حرفه‌ای با سالهای قبل فرق کرده و اوضاع بهتر شده است و می‌شود بازیکنان با کمترین استراحت زمان ریکاوری خوبی داشته باشند تا برای فصل بعد آماده شوند. امسال این چند بازی زودتر تمام شود و فصل بعد را با برنامه بهتر شروع کنیم.

 

مدافع سابق استقلال در بخشی از صحبت‌هایش به موضوع جنجال شکل گرفته بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و با انتقاد از این جو گفت: اینکه بخواهیم با پخش چند تا برنامه تلویزیونی افتخارات یک باشگاه مثل تاج یا استقلال را زیر سوال ببریم، شدنی نیست. نه تنها از کارنامه تاج یا استقلال نمی‌شود این افتخارات را پاک کرد بلکه از تاریخ هیچ باشگاهی نمی‌شود افتخاراتش را پاک کرد. در برنامه‌ای که زنده پخش می‌شود و ایام نوروز هم بود می‌دانم که کار چقدر سخت است اما یک جوان جمله‌ای را می‌گوید که ناپسند بود و استقلالی‌ها حق داشتند ناراحت شوند و در نهایت مجریان برنامه هم عذرخواهی کردند و مساله جمع شد اما این اتفاقات ناپسند نه تنها برای استقلال بلکه برای هیچ تیمی نباید باشد. استقلال یکی از تیم‌های پر افتخار آسیا است اما چند سال است که نتوانسته قهرمان لیگ ایران شود که برای هواداران سخت است. لیورپول هم 40 سال قهرمان انگلیس نشد اما حرفه‌ای کار کردند و ناامید نشدند. فوتبال همین است و نباید با رفتارهای غیرفوتبالی دنبال تخریب هم باشیم. باشگاهی مثل استقلال در آن زمان که امکاناتش با منچستر و رئال برابری می‌کرد افتخاری برای کشور است و کارکرد تیمسار خسروانی در باشگاه تاج قابل تقدیر بوده است.


وی درباره همایون بهزادی نیز اینطور توضیح داد: یک نفر بدون اطلاع  یک حرفی را بدون سند می‌زند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که به پیشکسوت‌ها خیلی راحت توهین می‌شود. من همایون خان را اواخر زندگی اش زیاد می‌دیدم و همیشه با احترام در مورد تاج و استقلال صحبت می‌کرد. توهین به پیشکسوت زیبنده نیست و این برنامه تا جایی پیش رفت که همبازی‌های قدیمی حسابی از خجالت هم درآمدند. آن کسی که در این برنامه نوروز فوتبالی باعث و بانی این اتفاقات شد باید تنبیه و مجازات شود چون پیشکسوتان عمرشان را در این باشگاه‌ها گذاشته‌اند و نباید یک جوان در یک برنامه تلویزیونی به گونه‌ای صحبت کند که افتخارات یک باشگاه بزرگ را زیر سوال ببرد. من همایون خان را اکثر اوقات می‌دیدم و انسان بسیار شریفی بود و همیشه با احترام در مورد تاج و استقلال صحبت می‌کرد و توهین به پیشکسوتان شایسته و زیبنده نیست. به هر حال در ورزش رقابت هست اما رفاقت هم هست و اگر رفیق نیستیم، توهین هم نکنیم.

 

بختیاری زاده درباره تعیین تیم قهرمان و حواشی آن نیز گفت: یک اتفاق نادر در دنیا افتاده و نمی‌دانم چه تصمیمی می‌گیرند. پرسپولیس الان صدر جدول است و می‌گویند ما باید قهرمان اعلام شویم و آنهایی که صدر جدول نیستند می‌گویند نباید اینطوری باشد. وقتی 9 تا بازی باقی مانده نمی‌شود قهرمان را اعلام کرد چون فوتبال بازی لحظه‌ها است و در این 9 بازی اتفاقات زیادی می‌افتد. پرسپولیس را قهرمان بدانیم حرفه‌ای نیست و پرسپولیسی‌ها هم نباید خودخواهانه به این موضوع نگاه کنند هر چند آنها 10 امتیاز از بقیه تیم‌ها جلو هستند اما 9 بازی دیگر باقی مانده است و باید برای بقیه تیم‌ها هم شانس قهرمانی قائل باشیم اما در حال حاضر چیزی که مهم است سلامتی جامعه است.

استقلال تهران سهراب بختیاری‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سهراب بختیاری زاده بختیاری زاده فصل بعد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

سرمربی فجر سپاسی شیراز معتقد است سه امتیاز دیدار برگزار نشده تیمش مقابل استقلال ملاثانی باید نصیب فجری‌ها شود. - اخبار ورزشی -

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی قابل توجه 3 بر صفر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل خیبر خرم‌آباد، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و خیبر را از جلو مهار کردیم. بازی را در اختیار داشتیم و هنگامی که توپ دست‌مان نبود، خیبر را تحت فشار قرار دادیم. هنگامی که صاحب توپ بودیم، می‌توانستیم از فضای بین خطوط استفاده کنیم و کارمان را طبق برنامه پیش بردیم.

وی با بیان اینکه پیروزی فوق باید سبب افزایش اعتمادبه‌نفس فجری‌ها شود، خاطرنشان کرد: سه گل زیبا زدیم و موقعیت‌های دیگری برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و این بازی باید به ما خودباوری بیشتری بدهد. با این حال هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و به بازیکنانم گفتم هنوز پنج مسابقه دیگر پیش رو داریم.

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین

سرمربی فجر سپاسی شیراز در مورد بازگشت مهدی شریفی به دوران اوج در تیم فجر عنوان کرد: شریفی در حال تلاش است و گل بسیار زیبایی زد که همه از آن لذت بردند، اما همه بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و متکی به فرد نیستیم. گل‌های فجر نتیجه زحمات همه بازیکنان است و هر بار قرعه به نام کسی می‌افتد. موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه بازیکنان در حال انجام وظیفه خود به بهترین شکل هستند.

رجب‌زاده درباره اینکه مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد گفته بود زمین ورزشگاه حافظیه در شأن شهر شیراز نیست، به تسنیم گفت: پنج یا شش ساعت بارندگی شدید در شیراز داشتیم. هیئت فوتبال شیراز روی زمین حافظیه کاور کشیده بود که باران از کاور هم عبور کرده بود. چمن حافظیه کیفیت خوبی دارد و این مسئله در دیدار با گل‌گهر سیرجان مشخص بود.

رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر

وی با دفاع از وضعیت ورزشگاه حافظیه بیان کرد: زمین برای بازی با خیبر کاملاً خیس شده بود، اما به لطف هیئت‌های فوتبال شیراز و استان فارس شرایط خوبی دارد. ما نمی‌توانیم جلوی بارندگی را بگیریم. وضعیت زمین برای هر دو تیم یکسان بود؛ وگرنه چمن حافظیه از زمین خرم‌آباد هم صاف‌تر است!

سرمربی فجر سپاسی راجع به حکم کمیته انضباطی مبنی بر لزوم برگزاری دیدار این تیم با استقلال آبی‌پوش ملاثانی تصریح کرد: تمام امیدمان این است که حق‌مان را در کمیته استیناف بگیریم و تلاش می‌کنیم حق‌مان یعنی سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. باشگاه در حال انجام کارهای حقوقی پرونده است تا حق‌مان ضایع نشود. فجر برای لغو مسابقه هیچ تقصیری نداشته و باشگاه میزبان، شرایط را فراهم نکرده است. امیدواریم کمیته استیناف مطابق قانون، حق را به حق‌دار برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!